• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Responding to Diversity in Schools: An Inquiry-Based Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Responding to Diversity in Schools: An Inquiry-Based Approach

ISBN-13: 9780415575768 / Angielski / Twarda / 2010 / 196 str.

Susie Miles;Mel Ainscow; Michele Moore
Responding to Diversity in Schools: An Inquiry-Based Approach Miles, Susie 9780415575768 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Responding to Diversity in Schools: An Inquiry-Based Approach

ISBN-13: 9780415575768 / Angielski / Twarda / 2010 / 196 str.

Susie Miles;Mel Ainscow; Michele Moore
cena 780,44
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Responding to Diversity in Schools provides guidance for education practitioners on how to use an inquiry-based approach in responding to learner diversity. It supports readers in addressing an agenda for change, considering questions such as:

  • Who are the learners who are missing out?
  • What evidence do we need in order to understand the barriers faced by these learners?
  • How can we analyse this evidence in order to find effective ways of moving forward?
  • How do we involve others in this process?
Responding to Diversity in Schools sets out to encourage innovation in schools, challenge existing assumptions and practices, and promote critical reflection. The contributing authors explain how to use a wide range of research methods, including visual methods that can be used to gather the views of children and young people. In addition, the book provides illustrative examples of innovative approaches to doing research with children, teachers and parents in schools. Written in a clear, direct style that addresses the types of concerns facing teachers on a daily basis, this book offers both practical guidance on responding to the challenge of diversity and inclusion from an inquiry-based learning perspective, and a range of detailed worked examples from schools. It will support individual practitioners and staff teams working on school development issues, as well as tutors wishing to use inquiry-based approaches within workshops and courses. It will also benefit post-graduate students who are focusing on inclusion, diversity, school development and leadership.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Multicultural Education
Education > Inclusive Education
Education > Research
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415575768
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
196
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Learning about diversity  Part 1: Analysing contexts  2. Using children’s drawings to explore barriers to inclusion in Cyprus  3. Understanding the role of leadership in responding to diversity  4. Reflecting on the experience of mainstream education: exploring pupils’ views in a Pupil Referral Unit  5. Understanding the challenges facing a child with communication difficulties in a primary school  6. Promoting student voice in an isolated community in India  Part 2: Making interruptions  7. Too young to have a voice? Exploring how to include very young children in a school council  8. Involving young children in behaviour management strategies: a classroom-based inquiry  9. Using the views of students to rethink: a collaborative inquiry in a further education college  10. Making meanings: A talk-based inquiry into adolescent understandings of mental illness  Part 3: Creating conversations  11. Using drawings to explore children’s aspirations in a primary school  12. Researching student voice in a special school: insider/outsider dilemmas of power, ethics and loyalties  13. Collaborative inquiry: what’s in it for schools?  14. Learning through inquiry  Appendix: ‘School-based inquiry and development’: an innovative approach to professional learning



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia