• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Resorts: Management and Operation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Resorts: Management and Operation

ISBN-13: 9781118071823 / Angielski / Twarda / 2011 / 496 str.

Robert Christie Mill
Resorts: Management and Operation Mill, Robert Christie 9781118071823 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Resorts: Management and Operation

ISBN-13: 9781118071823 / Angielski / Twarda / 2011 / 496 str.

Robert Christie Mill
cena 589,01
(netto: 560,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 584,18
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The 3rd Edition of Resorts: Management and Operation is a summary of almost 30 years of thought, analysis, and research into the field of resort management written from a business viewpoint yet takes into account the unique structure of resorts. The text is divided into three sections. Each section has a philosophical basis for the inclusion of the subsequent principles and practices. The first section covers major types of resorts: those that are mountain-based, beach-based and golf/tennis based. Two chapters are devoted to each of the various resort types. The first chapters of each resort type focuses on development issues with the impact on operations noted throughout. The second chapter in each resort type deals with guest profiles and management issues. The second section highlights what makes managing a resort different from managing a 'regular' hotel. The final section features a newly expanded chapter on spas, pools, and indoor water parks along with individual chapters on specialty resorts, cruise ships and casinos, reflecting the importance of these types of properties.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Psychology > Reference
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Travel > Essays & Travelogues
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781118071823
Rok wydania:
2011
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
496
Waga:
1.00 kg
Wymiary:
23.5 x 19.9 x 3.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Resorts: An Introduction.Chapter 2: Mountain Based Resorts: The Impact of Development on Operations.Chapter 3: Mountain-Based Resorts: Managing the Operation.Chapter 4: Beach Resorts and Marinas: The Impact of Development on Operations.Chapter 5: Beach Resorts and Marinas: Managing the Operation.Chapter 6: Golf/Tennis-Based Resorts: The Impact of Development on Operations.Chapter 7: Golf-Based Resorts: Managing the Operation.Chapter 8: Resort Operations: The Importance of Recreational Amenities.Chapter 9: The Uniqueness of Timeshare Resort Operations.Chapter 10: Resort Operation: The Importance of Guest Activities.Chapter 11: Resort Operations: The Importance of Retail.Chapter 12: Spas, Pools, and Indoor Waterparks.Chapter 13: Specialty Resorts.Chapter 14: Cruise Ships: Floating Resorts.Chapter 15: Casinos.

ROBERT CHRISTIE MILL, PhD, CHA, is Professor in the School of Hotel, Restaurant, and Tourism Management in the Daniels College of Business at the University of Denver.

Mill, Robert Christie Robert Christie Mill, PhD, CHA, is a Professor in ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia