• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Resolving the Innovation Paradox: Enhancing Growth in Technology Companies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Resolving the Innovation Paradox: Enhancing Growth in Technology Companies

ISBN-13: 9781403916549 / Angielski / Twarda / 2003 / 153 str.

Georges Haour
Resolving the Innovation Paradox: Enhancing Growth in Technology Companies Haour, G. 9781403916549 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Resolving the Innovation Paradox: Enhancing Growth in Technology Companies

ISBN-13: 9781403916549 / Angielski / Twarda / 2003 / 153 str.

Georges Haour
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Innovation is central to the success of technology companies. The CEOs of these companies must make a priority of ensuring that technical know how is effectively converted into value. The paradox is that they rarely do. Resolving the Innovation Paradox shows how to put innovation for longer-term growth at the centre of the CEO radar. One tool is distributed innovation . Distributed innovation offers companies two main benefits. First, companies raise revenue by using channels such as licensing and selling innovation projects. Second, companies tap into external technical know-how, combining it seamlessly with their internal capabilities to develop 'high impact' products and services. Unconstrained by internal resources, such firms gain in agility. Resolving the Innovation Paradox offers examples from companies such as Generics, Intel, Nokia and Samsung. The book is addressed to all readers interested in managing innovation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Technology & Engineering > Automation
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403916549
Rok wydania:
2003
Wydanie:
2004
Ilość stron:
153
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.8 x 15.6 x 1.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

List of Figures Foreword PART 1: INNOVATION IS SURVIVAL Innovate Evaporate Putting Technological Innovation to Work An Innovation Crisis Overview of the Book PART 2: THE CEO AS INNOVATION CHAMPION Does the Current System Encourage Innovation-led Growth? The Courage to Champion Innovation Innovation in Family-Owned and Private Companies A Swing of the Pendulum Conclusion PART 3: IS INNOVATION MANAGEABLE? The Act of Creation Uncertainty is at the Heart of Innovation Multi-Functional Projects The Innovation Board Project Portfolio Management The S-Curves Technology Mapping Quality Function Deployment Innovate with a High Market Orientation Conclusion PART 4: LEVERAGING TECHNICAL INNOVATION THROUGH A DIVERSITY OF CHANNELS Multiple Leveraging of Technical Innovation: The Example of Generics Generics' Business System Conclusion PART 5: REDEFINING INNOVATION MANAGEMENT : THE DISTRIBUTED INNOVATION SYSTEM Redrawing the Company Perimeter: Danone, Nokia and Samsung PART 6: ENERGIZING THE DISTRIBUTED INNOVATION SYSTEM WITH ENTREPRENEURSHIP Boosting Value Creation by Innovating in a Distributed Way Inter: Innovation Inside? Nokia The Pharmaceutical Sector Practising Distributed Innovation PART 7: THE CRUCIAL HUMAN FACTOR Be Demanding and Supportive What management Style for Managing Technical Professionals? First-line Managers Must Effectively Develop an Entrepreneurial Business Sense The Richness of Diversity in a Team PART 8: CREATING VALUE AND GROWTH THROUGH DISTRIBUTED INNOVATION A Turnaround World Innovation is the Key to Long-Term Growth of the Business Resolving the Paradox through Distributed Innovation The Way Forward Bibliography Index

GEORGES HAOUR is Professor at IMD, Lausanne, Switzerland where he teaches Technology Management and directs executive programmes for managers coming from technology companies worldwide. He also works at Generics in Cambridge, UK in the area of technology ventures and start-ups. Georges Haour acts as an advisor to companies in Europe, North America, Japan and Singapore in the area of technology ventures and Research and Development/ Innovation Management and is a member of the board of several organisations, including technology start-ups. He is the author or more than 70 publications including prize winning case studies.

Haour, Georges GEORGES HAOUR is Professor at IMD, Lausanne, Switz... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia