• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Researching Medical Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Researching Medical Education

ISBN-13: 9781119839415 / Angielski / Miękka / 2022

Cleland
Researching Medical Education Cleland, Jennifer 9781119839415 John Wiley and Sons Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Researching Medical Education

ISBN-13: 9781119839415 / Angielski / Miękka / 2022

Cleland
cena 228,74
(netto: 217,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Medycyna
Kategorie BISAC:
Medical > Education & Training
Medical > Research
Wydawca:
John Wiley and Sons Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781119839415
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Miękka

List of ContributorsForeword by Brian HodgesForeword from ASMEForeword from AMEEPrefacePart I Developing your practice as a health professions education researcher1. Exploring versus measuring: considering the fundamental differences between qualitative and quantitative researchJennifer Cleland2. Theory in healthcare education research: the importance of worldviewWendy McMillan3. Constructivism: Learning Theories and Approaches to ResearchAnna MacLeod, Sarah Burm, and Karen Mann4. Widening access to medicine: using mid-range theory to extend knowledge and understandingSandra Nicholson, Kirsty Alexander, Maeve Coyle, and Jennifer Cleland5. Developing the research question: setting the course for your research travelsJaunita Bezuidenhout, Champion Nyoni, Rhoda Meyer, and Susan van Schalkwyk6. Researching technology use in health professions education: questions, theories, approachesRachel Ellaway7. Power analyses: planning, conducting and evaluating education researchR. Brent Stansfield and Larry Gruppen8. Navigating health professions education research: exploring your researcher identity, topic and communityJanneke M. Frambach, Muhammad Zafar Iqbal, Pim Teunissen, and Susan van Schalkwyk9. How to tell compelling scientific stories: tips for artful use of the research manuscript and presentation genresLorelei Lingard and Erik DriessenPart II Methodologies and methods for health professions education research10. What is known already: Reviewing evidence in health professions educationMorris Gordon11. Qualitative research methodologies: embracing methodological borrowing, shifting and importingLara Varpio, Maria Athina (Tina) Martimianakis, and Maria Mylopoulos12. Attuning to the social world: Ethnography in health professions education researchSimon Kitto, Janet Alexanian, and Joanne Goldman13. Visual methods in health professions research: purpose, challenges and opportunitiesSayra Cristancho, Kori LaDonna, and Emily Field14. Critical discourse analysis: questioning what we believe to be 'true'Morag Paton, Thirusha Naidu, Rene Wong, Cynthia Whitehead, and Ayelet Kuper15. Functional and Corpus Linguistics in health professions education research: The study of language in useAbigail Konopasky and Brett A. Diaz16. Challenging Epistemological Hegemonies: Researching Inequity and Discrimination in Health Professions EducationSaleem Razack, Andrea Jane McKivett, and Marco Antonio de Carvalho Filho17. Educational Neuroscience: current status and future opportunitiesAnke Sambeth, Steven Durning, Minna Huotilainen, and Anique de BruinPart III Theory informing health professions education research18. Sticking with messy realities: complexityAlan Bleakley and Jennifer Cleland19. Activity theoryJenny Johnston and Helen Reid20. Disentangling humans, technologies and things: Sociomaterial research in health professions educationRola Ajjawi, Margaret Bearman, and Anna MacLeod21. Social cognitive theory: thinking and learning in social settingsDario Torre and Steven J. Durning22. Learning and participatory practices at work: Understanding and appraising learning through workplace experiencesStephen Billett, Linda Sweet, and Christy Noble23. Health behaviour theories: a conceptual lens to explore behaviour changeFrancois Cilliers, Christina St-Onge, and Cees van der Vleuten24. Self-regulated learning in HPE: theoretical perspectives and research methodsAnthony R. Artino Jr., Adam Gavarkovs, Ryan Brydges, and Larry D. Gruppen25. Emotions and learning: cognitive theoretical and methodological approaches to studying the influence of emotions on learningMeghan McConnell and Kevin Eva26. Research on instructional design in the health professions: from taxonomies of learning to whole-task modelsJimmy Frèrejean, Diana H.J.M Dolmans, and Jeroen K. G. van Merrienboer27. Cognitive load theory: researching and planning teaching to maximise learningAdam Szulewski, Tamara van Gog, Fred Paas, and John Sweller28. Deliberate practice and mastery learning: origins of expert medical performanceWilliam C.l McGaghie and Theresa Kristopaitis29. Closing comments: Building and sustaining capacityDavid Taylor and Trevor Gibbs30. ConclusionJennifer Cleland and Steven J. DurninIndex

Jennifer Cleland Vice-Dean, Education; Professor of Medical Education Research; and Director of Medical Education Research & Scholarship Unit, Lee Kong Chian School of Medicine, Nanyang Technological University, Singapore.Steven J. Durning Professor of Medicine and Pathology; and Director of Graduate Programs in Health Professions Education at the Uniformed Services University (USU), USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia