• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Researching It in Education: Theory, Practice and Future Directions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Researching It in Education: Theory, Practice and Future Directions

ISBN-13: 9780415560009 / Angielski / Twarda / 2010 / 232 str.

Anne McDougall;John Murnane;Anthony Jones
Researching It in Education: Theory, Practice and Future Directions McDougall, Anne 9780415560009 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Researching It in Education: Theory, Practice and Future Directions

ISBN-13: 9780415560009 / Angielski / Twarda / 2010 / 232 str.

Anne McDougall;John Murnane;Anthony Jones
cena 756,05 zł
(netto: 720,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Serious criticisms of research on IT in education have been published recently in both the UK and the USA. Researching IT in Education aims to provoke thought and discussion among practising researchers by considering a range of approaches to undertaking quality research. Establishing priorities and directions for future research in the sub-discipline of IT in education, the book is structured around five foci:

  • theory
  • history
  • research directions
  • methodology
  • research topics.
This book argues for the enormous power of IT to enable fundamental research that both refines and develops theory and practice in education. High quality research that advances knowledge and educational practice in this area will generally require longer timelines and more complex data collection and analysis methods. The authors draw attention to the value of theoretical frameworks used in mainstream educational research and highlight the early theoretical work on the subject of IT in education. Researching IT in Education is the only book in its area to focus on methodological and research design issues. The individual chapters are contributed by expert researchers and leaders in the field from ten countries, thus providing an unusually broad but coherent international set of perspectives for the issues examined in the book. This book will benefit anyone interested in or undertaking research on IT in education, including academics, research students, teachers and policy-makers.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Computers > Educational Software
Non-Classifiable > Non-Classifiable
Education > Research
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415560009
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
232
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

@contents: Selected Contents: 1. Theory and History, Questions and Methodology: Current and Future Issues in Research into ICT in Education Anne McDougall & Anthony Jones (Australia)  2. The Changing Nature of Researching IT in Education Margaret Cox (UK)  3. Technology as Trojan Horse. A ‘Generation’ of IT Practice, Policy and Research in New Zealand Schools Vince Ham (New Zealand)  4. Transformative Application of Research and Learning Praxis in Education: Current and Future Trends in ICT Integration Paul Nleya (Botswana)  5. The Practical Power of Theoretically-Informed Research into Innovation Bridget Somekh (UK)  6. Analysing the Impact of IT on Activity and Learning Steve Kennewell (UK)  7. Models for Exploring and Characterising Pedagogy with IT Mary Webb (UK)  8. Setting a New Course for Research in Information Technology Bob Munro (UK)  9. Why "What Works" is Not Enough for Research on IT in Education Geoff Romeo & Glenn Russell (Australia)  10. From Integration to Transformation Andrew Fluck (Australia)  11. ‘Educational IT’ Research Methodology: Looking Back and Moving Forward Peter Twining (UK)  12. Using IT to Study Teaching With and About IT Anthony Jones (Australia)  13. Global Interdisciplinary Research into the Diffusion of IT Innovations in Education Niki Davis (USA)  14. Design and Analysis of Technology Based Field Experiments in Mathematics: A Methodology for Networking Research Teams Rosa Maria Bottino (Italy)  15. Methods for Investigating Young Children’s Learning and Development Kleopatra Nikolopoulou (Greece)  16. Development of ICT Learning Aids for Informatics Sigrid Schubert, Peer Stechert & Stefan Freischlad (Germany)  17. A Tangled and Complex Web: Assessment, Learning and IT at the Very Heart of Teacher Knowledge Deirdre Cook (UK)  18. Visualization, Multimodality and Learning with IT John Vincent & Herminia Azinian (Australia, Argentina)  19. The Enjoyment of Learning in Digital Environments Franziska Spring-Keller (Switzerland)  20. E-Teaching Readiness of Teachers Andrea Karpati (Hungary)  21. Different Perspectives on IT and the Learning of Mathematics Anna Kristjansdottir (Iceland)  22. Intelligent Computer-Aided Assessment in Mathematics Classrooms Christine Bescherer, Ulrich Kortenkamp, Wolfgang Muller & Christian Spannagel (Germany)

Anne McDougall, John Murnane, Anthony Jones and Nick Reynolds are all at The University of Melbourne, Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia