• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Research Traditions in Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Research Traditions in Marketing

ISBN-13: 9780792393887 / Angielski / Twarda / 1994 / 442 str.

Gilles Laurent; Gary L. Lilien; Bernard Pras
Research Traditions in Marketing Laurent, Gilles 9780792393887 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Research Traditions in Marketing

ISBN-13: 9780792393887 / Angielski / Twarda / 1994 / 442 str.

Gilles Laurent; Gary L. Lilien; Bernard Pras
cena 928,04
(netto: 883,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 886,75
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Divergence: A Source of Creative Thinking The outstanding job accomplished by Bernard, Gary, and Gilles is really praiseworthy: not only did they succeed in completing within a remark ably short span of time the editing of the contributions to the conference that marked the 20th Anniversary of the European Institute for Ad vanced Studies in Management; they have also managed to elicit numerous insightful comments from a host of dashing young scholars as well as from the fortunate few established authorities whose findings have long be come leading articles in the best academic journals, who now chair those journals' editorial boards, and after whom great scientific awards have been named. In so doing, our dedicated triumvirate has blended together pieces of diverse research traditions-some of them quite puzzling-and mixed significantly differentiated styles of expression. The controversial display of self-confidence by some distinguished colleagues, the amazingly emo tional "good old" memories revived by their peers, the scapegoat-finding and moralizing confessions produced by some of their disciples together with the detached systematic rigidity of some others all combine to pro duce a multivarious patchwork that may well prove the existence of a marketing scholar lifecycle. This cartoon-like four-class typology might even make it worth the reader's while to indulge in some guesswork to discover the sequence of the four stages as an exercise and then partition the author population accordingly."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Operations Research
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Recent Economic Thought
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792393887
Rok wydania:
1994
Wydanie:
1994
Numer serii:
000162811
Ilość stron:
442
Waga:
1.83 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword: Divergence: a Source of Creative Thinking; A. Bultez. Preface: The Conference and the Genesis of this Book; G. Laurent, G.L. Lilien, B. Pras. Quantitative Papers: Marketing Models: Past, Present and Future; G.L. Lilien. Comments; D.G. Morrison, A.S.C. Ehrenberg. Reply; G.L. Lilien. Marketing Science's Pilgrimage to the Ivory Tower; H. Simon. Comments; J.D.C. Little, L.M. Lodish, J.R. Hauser, G.L. Urban, L.J. Parsons, E. Gijsbrechts, P.S.H. Leeflang, D.R. Wittink. Theory of Well-Based Results: which Comes First? A.S.C. Ehrenberg. Comments; A.C. Bemmaor, J.R. Rossiter, D.C. Schmittlein. Reply; A.S.C. Ehrenberg. Diagnosing Competition: Developments and Findings; P.H.S. Leeflang, D.R. Wittink. Comments; P. Vanden Abeele, R. Wensley. Productivity versus Relative Efficiency in Marketing: Past and Future? L.J. Parsons. Comments; A.R. Thurik. Modeling the Diffusion of New Durable Goods: Word-of-Mouth Effect versus Consumer Heterogeneity; A.C. Bemmaor. Comments; F.M. Bass, V. Mahajan. Research on Modeling Industrial Markets; M.J. Brand, P.S.H. Leeflang. Comments; G.L. Lilien. Qualitative Papers: Scholarly Traditions and European Roots of American Consumer Research; H.H. Kassarjian. Comments; C. Derbaix, S.J. Levy. Cross-National Consumer Research Traditions; S.P. Douglas, M.A. Morrin, C.S. Craig. Comments; D. Midgley, J.C. Miller. The Markets as Networks Tradition in Sweden; J. Johanson, L.-G. Mattsson. Comments; D.T. Wilson. Interorganizational Marketing Exchange: Metatheoretical Analysis of Current Research Approaches; K.E.K. Möller. Comments; G. Easton, G.L.Frazier. The Emerging Tradition of Historical Research in Marketing: History of Marketing and Marketing of History; F. Cochoy. Comments; T. Nevett. Reply; F. Cochoy. Metaphor at Work; C. Van den Bulte. Comments; S.D. Hunt, A. Menon. Reply; C. Van den Bulte.

Lilien, Gary L. Gary L. Lilien is Distinguished Research Professor... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia