Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Research Methods in Special Education » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
Research Methods in Special Education
ISBN-13
: 9781630917562 / Angielski / Miękka / 2021 / 350 str.
Brittany Hott
;
Frederick Brigham
;
Corey Peltier
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Research Methods in Special Education
ISBN-13
: 9781630917562 / Angielski / Miękka / 2021 / 350 str.
Brittany Hott
;
Frederick Brigham
;
Corey Peltier
cena
276,44
zł
(netto: 263,28 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 271,16 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Special Education - General
Wydawca:
Slack
Seria wydawnicza:
Evidence-Based Instruction in Special Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781630917562
Rok wydania:
2021
Numer serii:
001185914
Ilość stron:
350
Waga:
0.65 kg
Wymiary:
25.15 x 17.78 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Dedication
Acknowledgments
About the Authors
Contributing Authors
Preface
Chapter 1 Evidence-Based Practice in Special Education: Constructing an Operational Definition
With contributions from Tracy E. Sinclair, PhD, BCBA, LBA
Chapter 2 Introduction to Special Education Research
With contributions from Andrew R. Scheef, PhD; Aleksandra Hollingshead, EdD; and Rachel N. Freedman, MA, MS, BCBA, LABA
Chapter 3 Conducting Research in Applied Settings: Practical Strategies for Forming Effective Partnerships
With contributions from Reesha Adamson, PhD; Felicity Post, EdD; and Jessica Nelson, EdD, BCBA, LBA
Chapter 4 Ethical Considerations in Special Education Research
With contributions from R. Nicolle Carr, PhD, BCBA-D
Chapter 5 Identifying, Locating, and Evaluating Educational Research
With contributions from Kathleen M. Randolph, EdD, BCBA-D; Beth A. Jones, PhD; and Lynn E. Gates, MLIS
Chapter 6 Systematic Literature Reviews
With contributions from John William McKenna, PhD
Chapter 7 Correlational Designs
With contributions from Sharon Sullivan, PhD
Chapter 8 Experimental Designs
With contributions from Wilhelmina van Dijk, PhD
Chapter 9 Quasi-Experimental Designs
Jason C. Chow, PhD
Chapter 10 Single Case Research Designs
With contributions from Art Dowdy, PhD, BCBA-D and Joshua Jessel, PhD, BCBA-D, LBA
Chapter 11 Survey Research
With contributions from Nathan A. Stevenson, PhD and Andrew L. Wiley, PhD
Chapter 12 Qualitative Research
With contributions from Delia E. Racines, PhD
Chapter 13 Mixed-Methods Research
With contributions from Melissa C. Jenkins, PhD
Chapter 14 Program Evaluation
With contributions from Maeghan N. Hennessey, PhD; Jason P. Herron, PhD; and Reginald B. Snoddy, MS
Chapter 15 Translating Special Education Research to Practice
With contributions from Maria B. Peterson-Ahmad, PhD; Randa Keeley, PhD; and Kimberly Floyd, PhD
Financial Disclosures
Index
Udostępnij
Czytaj nas na: