• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Research Handbook on Social Influence » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Research Handbook on Social Influence

ISBN-13: 9781035309665 / Angielski / Twarda / 2025 / 424 str.

Radmila Prislin
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Research Handbook on Social Influence

ISBN-13: 9781035309665 / Angielski / Twarda / 2025 / 424 str.

Radmila Prislin
cena 1067,22
(netto: 1016,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1067,22
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This timely Research Handbook provides an in-depth exploration of the scholarly understanding of social influence. Expanding on classic characterisations and themes such as conformity, majority and minority persuasion, compliance and authority, this book examines how people exert and react to social influence in dynamic interpersonal and group settings. Bringing together a diverse team of global experts, the Research Handbook reviews how research in the field has historically developed, assesses current analyses that range from neurocognitive to cultural in existing social influence research and highlights key avenues for the advancement of this burgeoning area of study. Authors document the ubiquitous nature of social influence, address its effects on performance and action, and discuss how it shapes the self, relationships, groups and social reality. Finally, the Research Handbook reflects on the role of social influence in two specific settings, the digital world and legal processes, areas chosen for their unique relevance and research vibrancy. The Research Handbook on Social Influence will be an essential resource for academic researchers and students of social psychology, but also for scholars and practitioners in many other fields concerned with social behaviour. Providing a rigorous yet accessible overview of social influence research, this Handbook will serve them well as a source of scientific information and its potential applications to their professional endeavours.

This timely Research Handbook provides an in-depth exploration of the scholarly understanding of social influence. Expanding on classic characterisations and themes such as conformity, majority and minority persuasion, compliance and authority, this book examines how people exert and react to social influence in dynamic interpersonal and group settings. Bringing together a diverse team of global experts, the Research Handbook reviews how research in the field has historically developed, assesses current analyses that range from neurocognitive to cultural in existing social influence research and highlights key avenues for the advancement of this burgeoning area of study. Authors document the ubiquitous nature of social influence, address its effects on performance and action, and discuss how it shapes the self, relationships, groups and social reality. Finally, the Research Handbook reflects on the role of social influence in two specific settings, the digital world and legal processes, areas chosen for their unique relevance and research vibrancy. The Research Handbook on Social Influence will be an essential resource for academic researchers and students of social psychology, but also for scholars and practitioners in many other fields concerned with social behaviour. Providing a rigorous yet accessible overview of social influence research, this Handbook will serve them well as a source of scientific information and its potential applications to their professional endeavours.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Wydawca:
Edward Elgar Publishing Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781035309665
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
424
Wymiary:
24.4x16.9
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia