• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reputation Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reputation Management

ISBN-13: 9783642270741 / Angielski / Miękka / 2013 / 300 str.

Sabrina Helm; Kerstin Liehr-Gobbers; Christopher Storck
Reputation Management Sabrina Helm Kerstin Liehr-Gobbers Christopher Storck 9783642270741 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reputation Management

ISBN-13: 9783642270741 / Angielski / Miękka / 2013 / 300 str.

Sabrina Helm; Kerstin Liehr-Gobbers; Christopher Storck
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Reputation is the most complex asset of an organization. Despite the call for consistent management of corporate reputation comprehensive approaches to measure and steer a company' s reputation are still in their infancy. Reputation management aims at creating a balance between stakeholder demands, perceptions and corporate reality in order to foster behavior that helps a company achieve its business goals. It needs to be based on thorough research and requires orchestrated execution through management processes across organizational units, communication disciplines, and countries. This calls for a management system to establish a closed cycle of strategic planning, implementation, performance measurement, and reporting. The book gives answers to the following questions: What is reputation and which conceptualizations do exist? What are the state-of-the-art methods and tools to measure corporate reputation? What are best practice examples and future trends in the field of corporate reputation management?

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Management for Professionals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642270741
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2011
Numer serii:
000424298
Ilość stron:
300
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.65
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction.- Approaching Corporate Reputation.- Measures and Impacts.- Reputation Management in Practice.- Future Trends of Reputation Management.

Dr. Sabrina Helm arbeitet als wissenschaftliche Mitarbeiterin bei Prof. Dr. Bernd Günter am Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing, an der Universität Düsseldorf, wo sie auch promovierte.

Reputation is the most complex asset of an organization. Despite the call for consistent management of corporate reputation comprehensive approaches to measure and steer a company' s reputation are still in their infancy. Reputation management aims at creating a balance between stakeholder demands, perceptions and corporate reality in order to foster behavior that helps a company achieve its business goals. It needs to be based on thorough research and requires orchestrated execution through management processes across organizational units, communication disciplines, and countries. This calls for a management system to establish a closed cycle of strategic planning, implementation, performance measurement, and reporting. The book gives answers to the following questions: What is reputation and which conceptualizations do exist? What are the state-of-the-art methods and tools to measure corporate reputation? What are best practice examples and future trends in the field of corporate reputation management?



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia