• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

ISBN-13: 9780071635592 / Angielski / Twarda / 2009 / 224 str.

Jack Trout
Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis Trout, Jack 9780071635592  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Repositioning: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

ISBN-13: 9780071635592 / Angielski / Twarda / 2009 / 224 str.

Jack Trout
cena 140,64
(netto: 133,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 125,37
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The book that completes Positioning . . . Thirty years ago, Jack Trout and Al Ries published their classic bestseller, Positioning: The Battle for Your Mind--a book that revolutionized the world of marketing. But times have changed. Competition is fiercer. Consumers are savvier. Communications are faster. And once-successful companies are in crisis mode. Repositioning shows you how to adapt, compete--and succeed--in today's overcrowded marketplace. Global marketing expert Jack Trout has retooled his most effective positioning strategies--providing a must-have arsenal of proven marketing techniques specifically redesigned for our current climate. With Repositioning, you can conquer the "3 Cs" of business: Competition, Change, and Crisis . . .

  1. BEAT THE COMPETITION: Challenge your rivals, differentiate your product, increase your value, and stand out in the crowd.
  2. CHANGE WITH THE TIMES: Use the latest technologies, communications, and multimedia resources to connect with your consumers.
  3. MANAGE A CRISIS: Cope with everything from profi t losses and rising costs to bad press and PR nightmares.
Even if your company is doing well, these cutting-edge marketing observations can keep you on top of your game and ahead of the pack. You'll discover how expanding product lines may decrease your overall sales, why new brand names often outsell established brands, and why slashing prices is usually a bad idea. You'll learn the dangers of attacking your competitors head-on--and the value of emphasizing value. You'll see how consumers can have too many choices to pick from--and what you can do to make them pick your brand. Drawing from the latest research studies, consumer statistics, and business-news headlines, Trout reveals the hidden psychological motives that drive today's market. Understanding the mindset of your consumers is half the battle. Winning in today's world is often a matter of repositioning. It's how you rethink the strategies you've always relied on. It's how you regain the success you've worked so hard for. It's how you win the new battle of the mind.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Training
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780071635592
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
224
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.05 x 14.73 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia