• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reorganize for Resilience: Putting Customers at the Center of Your Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reorganize for Resilience: Putting Customers at the Center of Your Business

ISBN-13: 9781422117217 / Angielski / Twarda / 2010 / 288 str.

Ranjay Gulati
Reorganize for Resilience: Putting Customers at the Center of Your Business Ranjay Gulati 9781422117217 Harvard Business School Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reorganize for Resilience: Putting Customers at the Center of Your Business

ISBN-13: 9781422117217 / Angielski / Twarda / 2010 / 288 str.

Ranjay Gulati
cena 145,24
(netto: 138,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 145,24
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In an era of raging commoditization and eroding profit margins, survival depends on resilience: staying one step ahead of your customers. Sure, most companies say they're "customer-focused," but they don't deliver solutions to customers' thorniest problems. Why? Because they're stymied by the rigid "silos" they're organized around. In Reorganize for Resilience, Ranjay Gulati reveals how resilient companies prosper both in good times and bad, driving growth and increasing profitability by immersing themselves in the lives of their customers. This book shows how resilient organizations cut through internal barriers that impede action, build bridges between warring divisions, and transform former competitors into collaborators.

Based on more than a decade of research in a variety of industries, and filled with examples from companies including Cisco Systems, La Farge, Starbucks, Best Buy, and Jones Lang LaSalle, Gulati exploresthe five levers of resilience:

- Coordination: Connect, eradicate, or restructure silos to enable swift responses.

- Cooperation: Foster a culture that aligns all employees around the shared goals of customer solutions.

- Clout: Redistribute power to "bridge builders" and customer champions.

- Capability: Develop employees' skills at tackling changing customer needs.

- Connection: Blend partners' offerings with yours to provide unique customer solutions.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Harvard Business School Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781422117217
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
288
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.37 x 15.75 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

Contents
Introduction
How Resilient is Your Organization?
The Key is Customer Centricity
Chapter One
Building a Resilient Organization
The Process and the Tools for Systemic Integration
Chapter Two
Lever 1: Coordination
Aligning Activities and Information Around the Customer Axis
Chapter 3
Lever 2: Cooperation
Ensuring Attitudes and Behaviors Are Customer-Focused
Chapter Four
Lever 3: Clout
Empowering Customer Champions
Chapter Five
Lever 4: Capabilities
Developing the Skills to Cope with Changing Customer Needs
Chapter Six
Lever 5: Connections
Forging External Links to Stay Strong and Flexible
Conclusion
Toward Greater Customer Centricity
Using the five levers to increase your resilience

Ranjay Gulati is the Jaime and Josefina Chua Tiampo Professor of Business Administration at the Harvard Business School.

Gulati, Ranjay Dr. Gulati is Jaime and Josefina Chua Tiampo Profe... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia