• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Renewing Unilever: Transformation and Tradition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Renewing Unilever: Transformation and Tradition

ISBN-13: 9780199269433 / Angielski / Twarda / 2005 / 496 str.

Geoffrey Jones
Renewing Unilever: Transformation and Tradition Jones, Geoffrey 9780199269433 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Renewing Unilever: Transformation and Tradition

ISBN-13: 9780199269433 / Angielski / Twarda / 2005 / 496 str.

Geoffrey Jones
cena 709,57
(netto: 675,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 687,32
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Unilever's brands can now be found in one out of every two households in the world. This arresting and impressive fact shows the scope and scale of this unique global corporation. Geoffrey Jones, a leading business historian from the Harvard Business School takes us inside this corporation, which from it's origins in Britain and the Netherlands, has become a worldwide manufacturer of fast moving consumer products. Unilever's operations cover food and home and personal care, and it's brands include Lipton Tea, Hellmann's Bird's Eye, Wall's, Ben and Jerry's, Surf, Domestos, Comfort, Dove, Sunsilk, Pond's, Signal, Axe and Calvin Klein. In particular the book focuses on the evolution of the company over the last half century. Managing such a firm in the era of globalization posed enormous challenges. The book covers the company's strategies and provides compelling evidence of its decision-making, marketing, brand management, innovation, acquisition strategies, corporate culture and human resource management. The author has had full access to corporate archives and executives and provides us with a unique insight into the workings and strategies of one of the world's oldest and largest multinationals.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Industries - General
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199269433
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
496
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Overall, this is a very good book and the author lived up to his promise of carrying out independent and critical research about the period between 1965 and 1990 in the history of the company.

Geoffrey Jones is Joseph C. Wilson Professor of Business Administration, Harvard Business School. He previously taught at the universities of Cambridge and Reading, and at the London School of Economics, in the U.K. He is the author and editor of many books and articles on the history of international business, including British Multinational Banking 1830-1990 (OUP, 1993), Merchants to Multinationals (OUP, 2000), and Multinationals and Global Capitalism (OUP, 2005). He is a former President of both the European Business History Association and the Business History Conference of the United States, is co-editor of the journal Business History Review, and editor of the forthcoming Oxford Handbook of Business History.

Jones, Geoffrey Geoffrey Jones is Joseph C. Wilson Professor of Bu... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia