• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Remaking Media : The Struggle to Democratize Public Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Remaking Media : The Struggle to Democratize Public Communication

ISBN-13: 9780415394697 / Angielski / Miękka / 2006 / 256 str.

Robert A. Hackett; William K. Carroll
Remaking Media : The Struggle to Democratize Public Communication Robert A. Hackett William K. Carroll 9780415394697 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Remaking Media : The Struggle to Democratize Public Communication

ISBN-13: 9780415394697 / Angielski / Miękka / 2006 / 256 str.

Robert A. Hackett; William K. Carroll
cena 126,51
(netto: 120,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 125,48
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This is a co-authored book of all new material on the topic of media democracy and activism.
The authors consider the ways in which media, particularly broadcast media is made by and for a narrow audience of white, middle-class, heterosexual, Westerners that conform to the ideal values of the governing body. They consider how certain demographics are denied representation in the news, how they are unable to afford new technologies (digitalization, the internet, broadband) and cannot afford the education in order to get employment in the media industries and thus gain equality in choosing content. The authors call this the democratic deficit of mainstream media and look at alternate forms of activism to redress the imbalance in the media. They consider ways in which new media like the internet could be used to allow multiple perspectives of the same event, rather than only one side of the story being broadcast, and then consider how this still negates the reason for the activism as the internet is not available to all.
The text considers the key concepts of political media theory. The main cast are all here: Gramsci, Bourdieu, Habermas, Baudrillard etc as well as the new activism groups - CPBF, Media Alliance, FAIR.
Freedom of speech and the importance of freedom of the media is more at debate now than ever before with the issuance of special journalism visas for British journalists to enter the USA and the whole BBC sexing up Iraq debacle, so the book will be quite topical if the authors deliver on time.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Communication and Society
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415394697
Rok wydania:
2006
Numer serii:
000211422
Ilość stron:
256
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.37 x 16.0 x 1.45
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'A meticulously researched work... [which] is also absolutely timely in its analysis of the preconditions for successful media activism.' - Global Media and Communication

List of Tables and Figures.  Foreword by Robert W. McChesney.  Acknowledgements  1. Introduction: Beyond the Media’s Democratic Deficit?  2. What is at Stake? Power and the Media Field  3. Democratizing Society: Social Movements and Public Communication  4. Visions and Divisions: Normative Commitments of Media Democratization  5. The Long Revolution and the Media Alliance  6. Campaigning for Press and Broadcasting Freedom in the UK  7. Challenges for Media Activism: Obstacles and Opponents  8. Springboards for Media Activism: Opportunities, Resources, Strategies and Allies  9. Movement Formation and Counter-Hegemony in a Global City  10. Identity, Vision, Strategies: Media Democratization as Counter-Hegemony  11. Conclusion: Media Activism as Movement-Nexus?  Bibliography

Robert Hackett, William Carroll

Hackett, Robert A. Robert A. Hackett is a Professor of Communication ... więcej >
Carroll, William K. William K. Carroll is the author of a number of bo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia