• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Religion and Cyberspace » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Religion and Cyberspace

ISBN-13: 9780415357678 / Angielski / Twarda / 2005 / 224 str.

Morten T. Hojsgaard
Religion and Cyberspace Morten T. Hojsgaard 9780415357678 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Religion and Cyberspace

ISBN-13: 9780415357678 / Angielski / Twarda / 2005 / 224 str.

Morten T. Hojsgaard
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In the twenty-first century, religious life is increasingly moving from churches, mosques and temples onto the Internet. Today, anyone can go online and seek a new form of religious expression without ever encountering a physical place of worship, or an ordained teacher or priest. The digital age offers virtual worship, cyber-prayers and talk-boards for all of the major world faiths, as well as for pagan organisations and new religious movements. It also abounds with misinformation, religious bigotry and information terrorism. Scholars of religion need to understand the emerging forum that the web offers to religion, and the kinds of religious and social interaction that it enables.
Religion and Cyberspace explores how religious individuals and groups are responding to the opportunities and challenges that cyberspace brings. It asks how religious experience is generated and enacted online, and how faith is shaped by factors such as limitless choice, lack of religious authority, and the conflict between recognised and non-recognised forms of worship. Combining case studies with the latest theory, its twelve chapters examine topics including the history of online worship, virtuality versus reality in cyberspace, religious conflict in digital contexts, and the construction of religious identity online. Focusing on key themes in this groundbreaking area, it is an ideal introduction to the fascinating questions that religion on the Internet presents.

Kategorie:
Religia
Kategorie BISAC:
Social Science > Sociology of Religion
Social Science > Popular Culture
Religion > Religion & Science
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415357678
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
224
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
24.28 x 15.65 x 1.7
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Contents 1. Introduction: Waves of Research Morten T. Højsgaard and Margit Warburg Part One: Coming to Terms with Religion and Cyberspace 2. The Mediation of Religious Experience in Cyberspace Lorne L. Dawson 3. Utopian and Dystopian Possibilities of Networked Religion in the New Millennium Stephen D. O’Leary 4. Cyber-religion: On the Cutting Edge between the Virtual and the Real Morten T. Højsgaard Part Two: Religious Authority and Conflict in the Age of the Internet 5. Crossing the Boundary: New Challenges to Religious Authority and Control as a Consequence of Access to the Internet Eileen Barker 6. Seeking for Truth: Plausibility Alignment on a Baha'i Email List David Piff and Margit Warburg 7. A Symbolic Universe: Information Terrorism and New Religions in Cyberspace Massimo Introvigne Part Three: Constructing Religious Identities and Communities Online 8. Constructing Religious Identity on the Internet Mia Lövheim and Alf G. Linderman 9. Online Buddhist Club: An Alternative Religious Organization in the Information Age Mun-Cho Kim 10. Virtual as Contextual: A Net News Theology Debbie Herring 11. Christian Web Usage: Motives and Desires Michael J. Laney 12. Digital Waco: Branch Davidian Virtual Communities after the Waco Tragedy Mark MacWilliams

Morten T. Højsgaard is a doctoral candidate in the Department of History of Religions at the University of Copenhagen, and is editor of the journal Den digtale kirke (The Digital Church). Margit Warburg is Associate Professor of Sociology of Religion at the University of Copenhagen. Her books include Baha'i (2004) and New Religions and New Religiosity (1998, co-edited with Eileen Barker).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia