• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Religion, Media, and Social Change » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Religion, Media, and Social Change

ISBN-13: 9780415742825 / Angielski / Twarda / 2014 / 222 str.

Kennet Granholm; Marcus Moberg; Sofia Sjo
Religion, Media, and Social Change Kennet Granholm Marcus Moberg Sofia Sjo 9780415742825 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Religion, Media, and Social Change

ISBN-13: 9780415742825 / Angielski / Twarda / 2014 / 222 str.

Kennet Granholm; Marcus Moberg; Sofia Sjo
cena 730,17 zł
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In an era of heightened globalization, macro-level transformations in the general socioeconomic and cultural makeup of modern societies have been studied in great depth. Yet little attention has been paid to the growing influence of media and mass-mediated popular culture on contemporary religious sensibilities, life, and practice. Religion, Media, and Social Change explores the correlation between the study of religion, media, and popular culture and broader sociological theorizing on religious change. Contributions devote serious attention to broadly-defined media including technologies, institutions, and social and cultural environments, as well as mass-mediated popular culture such as film, music, television, and computer games. This interdisciplinary collection addresses important theoretical and methodological questions by connecting the study of media and popular culture to current perspectives, approaches, and discussions in the broader sociological study of religion.

Kategorie:
Religia
Kategorie BISAC:
Social Science > Sociology of Religion
Religion > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Religion, Media and Culture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415742825
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000405562
Ilość stron:
222
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  Kennet Granholm, Marcus Moberg and Sofia Sjö  Part I: Theorising Media and Religion in the Public Sphere  2. Power, Control and Religious Language: Latin and Vernacular Contests in the Christian Medieval and Reformation Periods  Peter Horsfield  3. Mediatised Religion and Public Spheres: Current Approaches and New Questions  Mia Lövheim and Marta Axner  4. Theorising Religious Republicisation in Europe: Religion, Media and Public Controversy in the Netherlands and Poland, 2000–2012  David Herbert  5. Religion, Media and the Dynamics of Consumerism in Globalising Societies  François Gauthier  Part II: Media, Popular Culture and Contemporary Religious Sensibilities and Communities  6. Mass-mediated Popular Culture and Religious Socialisation  Marcus Moberg and Sofia Sjö  7. Media and the Nonreligious  Teemu Taira  8. Constructing Segregated Communities: Or How Britain Became ‘Muscularly Liberal’  Siobhan Holohan  Part III: Impacts and Outcomes of Contemporary Encounters between Religion, Media and Popular Culture  9. Now the Bible is an App: Digital Media and Changing Patterns of Religious Authority  Tim Hutchings  10. Controversial Popular Culture and Controversial Religion: Theorising the Connections  Titus Hjelm  11. Lab Rats and Tissue Samples: The Human in Contemporary Invented Religions  Carole M. Cusack

Moberg, Marcus Marcus Moberg is Academy of Finland Postdoctoral R... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia