• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Relaunching Titanic: Memory and Marketing in the New Belfast » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Relaunching Titanic: Memory and Marketing in the New Belfast

ISBN-13: 9780415540568 / Angielski / Miękka / 2013 / 160 str.

William Neill
Relaunching Titanic: Memory and Marketing in the New Belfast Neill, William 9780415540568  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Relaunching Titanic: Memory and Marketing in the New Belfast

ISBN-13: 9780415540568 / Angielski / Miękka / 2013 / 160 str.

William Neill
cena 111,68
(netto: 106,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 100,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Relaunching Titanic critically considers the invocation of Titanic heritage in Belfast in contributing to a new 'post-conflict' understanding of the city. The authors address how the memory of Titanic is being and should be represented in the place of its origin, from where it was launched into the collective consciousness and unconscious of western civilization. Relaunching Titanic examines the issues in the context of international debates on the tension between place marketing of cities and other alternative portrayals of memory and meaning in places. Key questions include the extent to which the goals of economic development are congruous with the 'contemplative city' and especially the need for mature and creative reflection in the 'post-conflict' city, whether development interests have taken precedence over the need for a deeper appreciation of a more nuanced Titanic legacy in the city of Belfast, and what Belfast shares with other places in considering the sacred and profane in memory construction. While Relaunching Titanic focuses on the conflicted history of Belfast and the Titanic, it will have lessons for planners and scholars of city branding, tourism, and urban re-imaging.

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Architecture > Urban & Land Use Planning
Social Science > Human Geography
Social Science > Sociology - Urban
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415540568
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
160
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword Hanns-Uve Schwedler Prologue John Wilson Foster Chapter 1 Introduction: Titanic and the New Belfast. William J V Neill, Michael Murray and Berna Grist Chapter 2 Titanic: History or Heritage? John Wilson Foster Chapter 3 The Re-launching of Ulster Pride: The Titanic, Belfast and Film John Hill Chapter 4 Titanic at the Dock   David Bate Chapter 5 Re-imagining Titanic, re-imaging Belfast Pauline Hadaway Chapter 6 The debasing of myth: the privatisation of Titanic memory in designing the ‘post conflict’ city  William J V Neill Chapter 7  Titanic Belfast--City of Experience: Belfast’s Titanic Signature Project James Alexander Chapter 8 Memorialisation, Tourism and the Power of Place: Looking for Titanic in Washington DC Michael Murray, David Houston and Stephen McKay Chapter 9 Memory work in Berlin – Comparative perspectives Günter Schlusche Chapter 10 Countering the hegemony of the profane: the case for a Titanic counter-monument in Belfast William J V Neill Bibliography List of contributors Index

William J. V. Neill is Emeritus Professor of Spatial Planning, Department of Geography and Environment, University of Aberdeen, UK.

Michael Murray is Reader at the Institute of Spatial and Environmental Planning, Queen’s University Belfast, UK.

Berna Grist is Senior Lecturer in the School of Geography, Planning and Environmental Policy, University College Dublin, Ireland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia