• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Relationship Marketing in China : The Effect of the Four Dimensions of Relationship Marketing in China on the Customer Loyalty in the Chinese Consumer Market » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Relationship Marketing in China : The Effect of the Four Dimensions of Relationship Marketing in China on the Customer Loyalty in the Chinese Consumer Market

ISBN-13: 9783639203301 / Angielski / Miękka / 2009 / 80 str.

Thijs M. van der Toom
Relationship Marketing in China : The Effect of the Four Dimensions of Relationship Marketing in China on the Customer Loyalty in the Chinese Consumer Market Toom, Thijs M. van der 9783639203301 VDM Verlag Dr. Müller - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Relationship Marketing in China : The Effect of the Four Dimensions of Relationship Marketing in China on the Customer Loyalty in the Chinese Consumer Market

ISBN-13: 9783639203301 / Angielski / Miękka / 2009 / 80 str.

Thijs M. van der Toom
cena 219,18
(netto: 208,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Currently China can be seen as one of the hottest research topics in the academic world. However, until now little research has been carried out in the field of relationship marketing in China (guanxi) in the Chinese consumer market. This research is a follow up research on the research of Yau et al. (2000) where the four dimensions of guanxi were identified. In this research a study is described to operate these four dimensions (trust, bonding, empathy and reciprocity) in the Chinese consumer market and to see if these dimensions have a positive effect on the customer loyalty. A study of both Western and Chinese literature provides foundations for this perspective. The research is conducted in the Republic of China (Taiwan) under 51 students of the Chengchi University using a questionnaire. These acquired data has been analyzed using multiple regression techniques. The general conclusion of this research is that of all the four dimensions of guanxi there is only a significant positive relation between empathy and customer loyalty. The outcomes are important for foreign businesses and marketers who are planning doing business in the Chinese consumer market in the near future.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639203301
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
80
Wymiary:
0x22x0
Oprawa:
Miękka

Thijs M. van der Toom (MSc) studied Marketing at the Vrije Universiteit Amsterdam. Currently he is studying Chinese Economy and Business at the Rotterdam School of Management in order to combine both workfields for analyzing the worlds most dynamic and fastest growing market: China.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia