ISBN-13: 9788301165550 / Polski / Miękka / 2011 / 304 str.
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich stosowania oraz zaprezentowano miejsce relacji inwestorskich w działalności współczesnego przedsiębiorstwa - spółki giełdowej, uwzględniając szerszą perspektywę ekonomiczną oraz tło międzynarodowe.Publikacja zawiera również zróżnicowane i aktualne studia przypadków oraz wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na spółkach giełdowych, na reprezentatywnej próbie polskiego społeczeństwa oraz inwestorach i analitykach giełdowych.Książka jest przeznaczona zarówno dla teoretyków, jak i praktyków rynku kapitałowego oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych i wyższych lat studiów na kierunkach ekonomia, zarządzanie oraz finanse i rachunkowość.