• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reinventing Virtual Events: How To Turn Ghost Webinars Into Hybrid Go-To-Market Simulations That Drive Explosive Attendance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reinventing Virtual Events: How To Turn Ghost Webinars Into Hybrid Go-To-Market Simulations That Drive Explosive Attendance

ISBN-13: 9781394159253 / Angielski / Twarda / 2022 / 288 str.

Julia (GTM Mag; HYPCCCYCL.com) Nimchinski
Reinventing Virtual Events: How To Turn Ghost Webinars Into Hybrid Go-To-Market Simulations That Drive Explosive Attendance Julia (GTM Mag; HYPCCCYCL.com) Nimchinski 9781394159253 John Wiley & Sons Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reinventing Virtual Events: How To Turn Ghost Webinars Into Hybrid Go-To-Market Simulations That Drive Explosive Attendance

ISBN-13: 9781394159253 / Angielski / Twarda / 2022 / 288 str.

Julia (GTM Mag; HYPCCCYCL.com) Nimchinski
cena 115,70
(netto: 110,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 115,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Komunikacja i prezentacja biznesowa
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Mentoring & Coaching
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781394159253
Rok wydania:
2022
Dostępne języki:
Ilość stron:
288
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: It's time to reinvent virtual events by making them customer-centricSection 1: Inception: Design, Build & ExecuteChapter 1: How to measure event effectiveness: pipeline generated vs. MQLsChapter 2: Finding Event-market Fit (EMF)Chapter 3: Targeting: Experimentation, Iteration, and GamificationChapter 4: Shattering the paradigm of staticChapter 5: GTM Cross-Training Drills - Crowd FavoritesChapter 6: Creating hybrid models that pull in audiencesChapter 7: Why dynamic environments foster learning and retentionChapter 8: Choosing & Preparing Your SpeakersChapter 9: G.A.M.E.S. A powerful formula for nailing a customer-centric event (CCE)Chapter 10: How to pull off a stellar virtual eventChapter 11: Innovating around the curveChapter 12: Becoming a Media Trained EmceeChapter 13: Cultivating a Disruptive Mindset - be patient; this could take a whileChapter 14: Low Budget to High ProductionChapter 15: Tech Stack for Modern Virtual EventsSection 2: Promotion, Amplification & MonetizationChapter 16: The Art of Branding EventsChapter 17: Build the buzz vortex, become your industry focal pointChapter 18: Dark Social Community Building: Hub and spoke formula for PRChapter 19: WRKSHP Framework: Define the big problem that you solveChapter 20: Marketing in a Sales Way / Selling in a Marketing WayChapter 21: Booking post-event meetings with strategic unconventionalityChapter 22: Customer-centric Outbound (Oops, sales time!)Chapter 23: Methods for Sophisticated OutreachSection 3: Customer-Led EverythingChapter 24: Customer-Led Acquisition / ActivationChapter 25: Customer-Led EngagementChapter 26: Customer-Led Retention / ExpansionSection 4: Lessons from 100 GTM Events x 100 GTM LeadersChapter 27: RevOps Consolidation - OutreachChapter 28: PLG Game - Formative VenturesChapter 29: Tech Stack Optimization Game - SonarChapter 30: Questioning Frameworks Game - Costanoa VenturesChapter 31: M&A GTM Game - CoachCRMChapter 32: GTM Playbook Scenario - RedPoint VenturesChapter 33: GTM Pillars Challenge - Edison PartnersChapter 34: Disruption & Product-Market Fit - U+Section 5: Recession-proofing your event visionChapter 35: The future of events in a socially distant worldChapter 36: Making virtual event promotions soar in a down economyChapter 37: Bulletproof lead generation year-roundChapter 38: Ecosystem-driven EventsChapter 39: Pivoting your GTM in recession with EventsChapter 40: Reinventing your reinventionsChapter 41: What's the future of Events?Appendix I: WRKSHP ExamplesFLYYT-XSalesborgsAppendix II: GTM TemplatesChecklist to hold a Customer-Centric EventSPEARS: Hyper-short EmailsEvent Follow-up SequenceCold Call Follow-up FrameworkVenn Diagram TemplatesAcknowledgmentsIndex

JUSTIN MICHAEL is a Co-Founder of HYPCCCYCL, the leading GTM community in business-to-business selling and a globally established thought leader on sales excellence. He has over 20 years' experience in sales leadership.JULIA NIMCHINSKI is an entrepreneur, former CMO, and Editor/Founder of GTM Mag. She's the CEO and Co-Founder of HYPCCCYCL.com. Julia invented the world's first GTM simulations where top B2B revenue leaders cross-train their skills with VCs. She applied her decade of marketing and entrepreneurship experience to found GTM Mag, a mission-driven GTM publication that elevates innovation in go-to-market strategy for the C-Suite. Julia has built several successful event series and startups and writes prolifically about disruptive GTM trends.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia