Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Reimagining the Call to Teach: A Witness to Teachers and Teaching » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678374]
•
Literatura piękna
[1638312]
więcej...
•
Turystyka
[64597]
•
Informatyka
[142634]
•
Komiksy
[32585]
•
Encyklopedie
[21653]
•
Dziecięca
[518595]
•
Hobby
[110105]
•
AudioBooki
[2116]
•
Literatura faktu
[199069]
•
Muzyka CD
[676]
•
Słowniki
[2780]
•
Inne
[405866]
•
Kalendarze
[1944]
•
Podręczniki
[166607]
•
Poradniki
[411831]
•
Religia
[456661]
•
Czasopisma
[407]
•
Sport
[59840]
•
Sztuka
[228279]
•
CD, DVD, Video
[3966]
•
Technologie
[205064]
•
Zdrowie
[88735]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3164]
•
Puzzle, gry
[3428]
•
Literatura w języku ukraińskim
[271]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10333]
Kategorie szczegółowe BISAC
Reimagining the Call to Teach: A Witness to Teachers and Teaching
ISBN-13
: 9780807765463 / Angielski / Miękka / 2021 / 24 str.
David T. Hansen
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Reimagining the Call to Teach: A Witness to Teachers and Teaching
ISBN-13
: 9780807765463 / Angielski / Miękka / 2021 / 24 str.
David T. Hansen
cena
138,02
zł
(netto: 131,45 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 136,71 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Aims & Objectives
Education
>
Teaching - General
Education
>
Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807765463
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
24
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.61 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents (Tentative)
Acknowledgments
Preface
1. Contours of the Call to Teach
The Shape and Form of Vocation
Purpose, Function, and Tradition in Teaching
A Brief Look Back
2. The Call to Teach and the Practice of Teaching
Origins of the Inquiry into the Call to Teach
Passion Revisited and Truth in Teaching
Teaching is ‘Being With’
Questioning and Reflection in Service of Being With
3. Philosophy, Theory and Wisdom in Teaching
The Teacher’s Relation with Theory
Philosophy and Wisdom in Teaching
The Metaphorical and Poetic Language of Vocation
The Person Project
Concluding Note
4. Bearing Witness to Teaching and Teachers
Perception and Bearing Witness
Purpose and Trajectory in Witnessing
From Resonant Particulars to Dignity in Teaching
Having a Witness in Your Classroom: Earl’s Testimony
A Note of Anticipation
5. Teachers’ Testimonials and the Call to Teach
On the Sense of Vocation
Attunement and Being With
Challenges to the Practice’s Vitality
The Person in Education
Afterthought: Passion and Tradition in Teaching
6. The Call to the Ethical Practice of Teaching
Dimensions of the Ethical Practice of Teaching
The Call to Teach and Teacher Education
Bearing Witness in Teacher Education and Teacher Assessment
Postlude
Notes
References
Index
About the Author
Hansen, David T.
PHILIP W. JACKSON is the David Lee Shillinglaw Dis...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: