• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Redefining the Corporation: Stakeholder Management and Organizational Wealth » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Redefining the Corporation: Stakeholder Management and Organizational Wealth

ISBN-13: 9780804743105 / Angielski / Miękka / 2002 / 376 str.

James E. Post; Lee E. Preston; Sybille Sachs
Redefining the Corporation: Stakeholder Management and Organizational Wealth Post, James E. 9780804743105 Stanford University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Redefining the Corporation: Stakeholder Management and Organizational Wealth

ISBN-13: 9780804743105 / Angielski / Miękka / 2002 / 376 str.

James E. Post; Lee E. Preston; Sybille Sachs
cena 171,52
(netto: 163,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 168,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The modern corporation is an institution of enormous economic power and social impact. Corporations have grown in size and numbers all over the world because of their ability to mobilize productive resources and create new wealth. The evolution of the corporation has given rise to new opportunities and challenges that require a redefinition of the corporation and its objectives.
The legitimacy of the corporation as an institution, its "license to operate" within society, depends not only on its success in wealth creation but also on its ability to meet the expectations of diverse constituents who contribute to its existence and success. These constituencies and interests are the corporation's stakeholders--resource providers, customers, suppliers, alliance partners, and social and political actors. Consequently, the corporation must be seen as an institution engaged in mobilizing resources to create wealth and benefits for all its stakeholders.
This book presents a stakeholder view of the corporation in both theoretical and practical terms. Its central proposition is that organizational wealth is created (or destroyed) through a corporation's interactions with its stakeholders. Effective stakeholder management develops and utilizes relationships between a corporation and its stakeholders for mutual benefit, thereby accomplishing the fundamental purpose of wealth creation.
Following the empirical maxim that "Corporations are what they do," the authors examine the stakeholder management practices of three major corporations: Cummins Engine Company, Motorola, and the Royal Dutch/Shell Group. These companies are very different, and their current stakeholder management policies and practices have evolved in very different ways. However, they share a common commitment to humanistic values and to continuous learning. Their varied experiences illustrate some of the opportunities and challenges of stakeholder management, and confirm the appropriateness of the stakeholder view of the corporation as a basis for strategy and policy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Stanford University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780804743105
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
376
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
16.7 x 22.1 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Post, James E. Kenneth J. Lipartito is Professor of History and D... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia