• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Red Ocean Traps » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Red Ocean Traps

ISBN-13: 9781633692664 / Angielski / Miękka / 2017 / 64 str.

W. Chan Kim; Renee a. Mauborgne
Red Ocean Traps W. Chan Kim Renee a. Mauborgne 9781633692664 Harvard Business School Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Red Ocean Traps

ISBN-13: 9781633692664 / Angielski / Miękka / 2017 / 64 str.

W. Chan Kim; Renee a. Mauborgne
cena 35,67
(netto: 33,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 35,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

As established markets become less profitable, companies increasingly need to find ways to create and capture new markets. Despite much investment and commitment, most firms struggle to do this. What, exactly, is getting in their way? The authors of the best-selling book Blue Ocean Strategy have spent over a decade exploring that question. They have seen that the trouble lies in managers' mental models--ingrained assumptions and theories about the way the world works. Though these models may work perfectly well in mature markets, they undermine executives' attempts to discover uncontested new spaces with ample potential (blue oceans) and keep companies firmly anchored in existing spaces where competition is bloody (red oceans). This article describes how to break free of these red ocean traps. To do that, managers need to: (1) Focus on attracting new customers, not pleasing current customers; (2) Worry less about segmentation and more about what different segments have in common; (3) Understand that market creation is not synonymous with either technological innovation or creative destruction; and (4) Stop focusing on premium versus low-cost strategies.The Harvard Business Review Classics series offers you the opportunity to make seminal Harvard Business Review articles a part of your permanent management library. Each highly readable volume contains a groundbreaking idea that continues to shape best practices and inspire countless managers around the world--and will have a direct impact on you today and for years to come.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Harvard Business School Press
Seria wydawnicza:
Harvard Business Review Classics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781633692664
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000352005
Ilość stron:
64
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
16.0 x 10.41 x 0.51
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

W. Chan Kim and Renee Mauborgne are Professors of Strategy at INSEAD and Codirectors of the INSEAD Blue Ocean Strategy Institute. They are the authors of the New York Times and #1 Wall Street Journal bestseller, BLUE OCEAN SHIFT and the international bestseller BLUE OCEAN STRATEGY, which is recognized as one of the most iconic and impactful strategy books ever written. Blue Ocean Strategy has sold over 3.6 million copies, is being published in a record-breaking 46 languages, and is a bestseller across five continents. Chan Kim and Renee Mauborgne rank in the top 5 management gurus in the world in the Thinkers50 list, a title they have held for ten straight years, and are the recipients of numerous academic and management awards around the world including the Nobels Colloquia Prize for Leadership on Business and Economic Thinking, the Carl S. Sloane Award by the Association of Management Consulting Firms, the Leadership Hall of Fame by Fast Company, and the Eldridge Haynes Prize by the Academy of International Business, among others. They are Fellows of the World Economic Forum and the founders of the Blue Ocean Global Network. For more on these authors and their new book, BLUE OCEAN SHIFT, see blueoceanstrategy.com.

Kim, W. Chan W. Chan Kim is the Boston Consulting Group Bruce D... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia