• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reconceptualising Feedback in Higher Education: Developing Dialogue with Students » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reconceptualising Feedback in Higher Education: Developing Dialogue with Students

ISBN-13: 9780415692342 / Angielski / Twarda / 2013 / 218 str.

Stephen Merry; Margaret Price; David Carless
Reconceptualising Feedback in Higher Education: Developing Dialogue with Students Merry, Stephen 9780415692342 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reconceptualising Feedback in Higher Education: Developing Dialogue with Students

ISBN-13: 9780415692342 / Angielski / Twarda / 2013 / 218 str.

Stephen Merry; Margaret Price; David Carless
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Feedback is a crucial element of teaching, learning and assessment. There is, however, substantial evidence that staff and students are dissatisfied with it, and there is growing impetus for change. Student Surveys have indicated that feedback is one of the most problematic aspects of the student experience, and so particularly in need of further scrutiny. Current practices waste both student learning potential and staff resources. Up until now the ways of addressing these problems has been through relatively minor interventions based on the established model of feedback providing information, but the change that is required is more fundamental and far reaching. Reconceptualising Feedback in Higher Education, coming from a think-tank composed of specialist expertise in assessment feedback, is a direct and more fundamental response to the impetus for change. Its purpose is to challenge established beliefs and practices through critical evaluation of evidence and discussion of the renewal of current feedback practices. In promoting a new conceptualisation and a repositioning of assessment feedback within an enhanced and more coherent paradigm of student learning, this book: * analyses the current issues in feedback practice and their implications for student learning. * identifies the key characteristics of effective feedback practices * explores the changes needed to feedback practice and how they can be brought about * illustrates through examples how processes to promote and sustain effective feedback practices can be embedded in modern mass higher education. Provoking academics to think afresh about the way they conceptualise and utilise feedback, this book will help those with responsibility for strategic development of assessment at an institutional level, educational developers, course management teams, researchers, tutors and student representatives.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Adult & Continuing Education
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Teaching - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415692342
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
218
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"By emphasizing feedback as modelling classroom behaviour, practising reflective thinking and acknowledging the moral-ethical part of "humane teaching and assessment! (Merry et al. 2013, Foreword), the responsibility that it takes to provide feedback to learners and/or peers and the ability to judge quality (Sadler 2013), readers are given useful and specific guidelines for the teaching profession itself – outside the academia." – Szilvia Barta, University of Debrecen, The Hungarian Educational Research Journal.

Stephen Merry is Senior Lecturer in Cell Biology in the Faculty of Computing, Engineering and Sciences at Staffordshire University. Margaret Price is Professor in Learning and Assessment at Oxford Brookes University. David Carless is Professor of Educational Assessment at the University of Hong Kong. Maddalena Taras is Senior Lecturer in the Faculty of Education and Society at the University of Sunderland.

Price, Margaret Margaret Price is associate professor of writing a... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia