• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Recommender System for Improving Customer Loyalty » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Recommender System for Improving Customer Loyalty

ISBN-13: 9783030134372 / Angielski / Twarda / 2019 / 124 str.

Katarzyna Tarnowska; Zbigniew W. Ras; Lynn Daniel
Recommender System for Improving Customer Loyalty Katarzyna Tarnowska Zbigniew W. Ras Lynn Daniel 9783030134372 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Recommender System for Improving Customer Loyalty

ISBN-13: 9783030134372 / Angielski / Twarda / 2019 / 124 str.

Katarzyna Tarnowska; Zbigniew W. Ras; Lynn Daniel
cena 402,53
(netto: 383,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Computers > Data Science - Data Analytics
Computers > Artificial Intelligence - Computer Vision & Pattern Recognition
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Studies in Big Data
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030134372
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2020
Ilość stron:
124
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.97
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: Customer Loyalty Improvement.- Chapter 3: State of the Art.- Chapter 4: Background.- Chapter 5: Overview of Recommender System Engine.- Chapter 6: Visual Data Analysis.- Chapter 7: Improving Performance of Knowledge Miner.- Chapter 8: Recommender System Based on Unstructured Data.- Chapter 9: Customer Attrition Problem.- Chapter 10: Conclusion.


This book presents the Recommender System for Improving Customer Loyalty. New and innovative products have begun appearing from a wide variety of countries, which has increased the need to improve the customer experience. When a customer spends hundreds of thousands of dollars on a piece of equipment, keeping it running efficiently is critical to achieving the desired return on investment. Moreover, managers have discovered that delivering a better customer experience pays off in a number of ways. A study of publicly traded companies conducted by Watermark Consulting found that from 2007 to 2013, companies with a better customer service generated a total return to shareholders that was 26 points higher than the S&P 500. This is only one of many studies that illustrate the measurable value of providing a better service experience.

The Recommender System presented here addresses several important issues. (1) It provides a decision framework to help managers determine which actions are likely to have the greatest impact on the Net Promoter Score. (2) The results are based on multiple clients. The data mining techniques employed in the Recommender System allow users to “learn” from the experiences of others, without sharing proprietary information. This dramatically enhances the power of the system. (3) It supplements traditional text mining options. Text mining can be used to identify the frequency with which topics are mentioned, and the sentiment associated with a given topic. The Recommender System allows users to view specific, anonymous comments associated with actual customers. Studying these comments can provide highly accurate insights into the steps that can be taken to improve the customer experience. (4) Lastly, the system provides a sensitivity analysis feature. In some cases, certain actions can be more easily implemented than others. The Recommender System allows managers to “weigh” these actions and determine which ones would have a greater impact.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia