• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reclaiming Education for Democracy: Thinking Beyond No Child Left Behind » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reclaiming Education for Democracy: Thinking Beyond No Child Left Behind

ISBN-13: 9780805858419 / Angielski / Twarda / 2008 / 234 str.

Shaker Paul; Paul Shaker
Reclaiming Education for Democracy: Thinking Beyond No Child Left Behind Shaker, Paul 9780805858419 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reclaiming Education for Democracy: Thinking Beyond No Child Left Behind

ISBN-13: 9780805858419 / Angielski / Twarda / 2008 / 234 str.

Shaker Paul; Paul Shaker
cena 876,20
(netto: 834,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Reclaiming Education for Democracy subjects the prophets and doctrines of educational neoliberalism to scrutiny in order to provide a rationale and vision for public education beyond the limits of No Child Left Behind. The authors combine a history of recent education policy with an in- depth analysis of the origins of such policy and its impact on professional educators. The public face of these policies is separated from motives rooted in politics, profit, and ideology. The book also searches for new insights in understanding the neoliberal and managerialist assault on education by examining the psychology of advocates who demonstrate a special animus toward universal public education. The manipulation of public education by No Child Left Behind is a case study in the general approach to public institutions taken by the politicians and theorists in these camps. K-12 education has been subjected to deceptive descriptive analyses, marginalization of its professional leadership, manipulation of its goals, the imposition of illegitimate quality markers, a grab on its resources by corporate profiteers, and a demoralization of its rank and file. This book helps us think beyond this new commonsense of education. Recipient: 2009 AERA Division K Award for Exemplary Research in Teaching and Teacher Education

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Policy & Reform
Education > Administration - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805858419
Rok wydania:
2008
Numer serii:
000032867
Ilość stron:
234
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Paul Shaker is a career educator who has served as teacher, teacher educator, and dean in five of the United States, in Asia, and in Canada at Simon Fraser University of British Columbia. An alumnus of Ohio State, Shaker has reinterpreted and sought to advance the progressive legacy in public schools and higher education. His work has focused on the applications of depth psychology to education, teacher education curriculum, and policy and politics in contemporary America. Shaker served as a Fulbright Senior Scholar in Kuwait and has been recognized for his writing by AACTE.

Elizabeth Heilman, Ph.D. Associate Professor in the Department of Teacher Education at Michigan State University has served in leadership roles in social studies and curriculum studies both nationally and at Purdue and Michigan State University. She is the author or editor of five books and more than 35 book chapters and articles. Her work explores how social and political imaginations are shaped and how various philosophies, research traditions, and educational policies influence democracy, social justice, and critical democratic and global education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia