• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services

ISBN-13: 9783842882973 / Angielski / Miękka / 2012 / 80 str.

Martin Masuch
Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services Masuch, Martin 9783842882973 Diplomica Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reason-Oriented Marketing: A Generic Marketing Approach for reasonable Products and Services

ISBN-13: 9783842882973 / Angielski / Miękka / 2012 / 80 str.

Martin Masuch
cena 160,13
(netto: 152,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,13
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The modern economic world is characterized by a vast number of different customer requirements, products, and variations of products, as well as ideas, meanings, opinions, and arguments. Marketing activities are nowadays embedded in a complex world characterized by a multitude of interdependencies and interrelations between different stakeholders and interest groups. Hitherto, economic systems, and above all marketing strategies, strive to separate concerns in order to control the whole. The development of autonomous and stand-alone marketing concepts in the past reflects this paradigm. To cope with the global and networked conditions of the presence, suitable strategies have to be designed which are able to manage the requirements of transitional relationships. The combination of transverse reason and the open society as well as the conceptual transfer to the field of marketing leads to the concept of reason-oriented marketing. The generic character of reason-oriented marketing is enabled by methodical patterns which presents solutions to selected aspects of the marketing process. These patterns constitute generic blueprints for sample solutions that can be systematically arranged to design a strategic implementation of reasonable thinking within the marketing process. The patterns consider particularly the relationships and interactions between the interest groups of the macro environment, by integrating: -the perception and recognition of needs, interests, and requirements of the macro environment. -the association and combination of different rational aspects to form a holistic viewpoint on the totality of arguments and opinions. -the foresight in terms of future impacts and consequences of marketing decisions and instruments. -the principles of criticism and discourse to enable a dialog between the involved stakeholders and interest groups. -the ability to change perspectives systematically within the entirety of rational aspects. -the management of transitions

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Diplomica Verlag Gmbh
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783842882973
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
80
Waga:
0.10 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.43
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Martin Masuch, born in 1969 in Germany, completed a degree course in Computer Science at the University of Applied Sciences in Rosenheim and finished a master s degree programme in Business Administration at the AKAD University of Applied Sciences in Stuttgart. He is working as an IT consultant at Capgemini in Munich. The current book is based on the author s research for his master thesis, which he completed successfully in 2011 to receive the degree of Master of Arts in business administration, specialized in marketing management. The author combines the strategies, concepts, and methods of modern marketing management with philosophical aspects of economic ethics to develop a generic, pattern-based approach for the design of reasonable marketing strategies and concepts.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia