• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Realising Learning: Teachers' Professional Development Through Lesson and Learning Study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Realising Learning: Teachers' Professional Development Through Lesson and Learning Study

ISBN-13: 9780415844321 / Angielski / Twarda / 2014 / 190 str.

Keith Wood; Saratha V. Sithamparam
Realising Learning: Teachers' Professional Development Through Lesson and Learning Study Keith Wood Saratha V. Sithamparam 9780415844321 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Realising Learning: Teachers' Professional Development Through Lesson and Learning Study

ISBN-13: 9780415844321 / Angielski / Twarda / 2014 / 190 str.

Keith Wood; Saratha V. Sithamparam
cena 727,18
(netto: 692,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The best professional development for teachers focuses on issues they encounter in the classroom. It is collaborative, school-based, learning-focused and supports teachers in solving problems of pedagogy in context. Through lesson study teachers are empowered to make decisions to improve pedagogy, curriculum and assessment based on evidence of the effect of design on learning. Being explicit about the theories of learning underpinning their teaching decisions allows teachers to develop a shared vocabulary for the diagnosis of learning problems, redesign and evaluation of learning situations. Learning study introduces a new Variation Theory of Learning. It provides a framework for teachers to make critical decisions about what is to be learnt and how. The fusion of lesson and learning study is changing the nature of professional development and providing teachers with a voice in the field of educational research. In Realising Learning, teachers, teacher educators and policy makers can share the progress achieved by teachers in Asia and Europe to improve teaching and learning.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Education > Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Asia-Europe Education Dialogue
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415844321
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000477893
Ilość stron:
190
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Deepening Learning Through Lesson and Learning Study Keith Wood  2. Lesson Study and Teachers’ Professional Development in Japan Kiyomi Akita and Atsushi Sakamoto  3. Exploring the Variety and Quality in the Practice of Lesson Study in Singapore Schools Christine Kim-Eng Lee and Christina Lim-Ratnam  4. Teacher Learning Through Lesson Study in Indonesia Sumar Hendayana  5. From Lesson to Learning Study – The Experience of Classroom-Based Professional Development in Brunei Darussalam Vincent Andrew  6. The Idea and Practice of the Learning Study Ference Marton and Ulla Runesson  7. Learning Study, Variation Theory and Catering for Individual Differences – The Hong Kong Experience Lo Mun Ling  8. Lesson and Learning Study and the Idea of the Teacher as a Researcher John Elliott  9. Teacher Professional Development and Lesson and Learning Study Saratha Sithamparam

Keith Wood is a Professor at the Sultan Hassanal Bolkiah Institute of Education, Universiti Brunei Darussalam. Saratha Sithamparam is an Associate Professor and Deputy Dean (Research) at the Sultan Hassanal Bolkiah Institute of Education, Universiti Brunei Darussalam.

Wood, Keith Keith Wood has been a developer for over 30 years ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia