Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Reading Engagement for Tweens and Teens: What Would Make Them Read More? » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Reading Engagement for Tweens and Teens: What Would Make Them Read More?
ISBN-13
: 9781440867989 / Angielski / Miękka / 2018 / 174 str.
Margaret K. Merga
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Reading Engagement for Tweens and Teens: What Would Make Them Read More?
ISBN-13
: 9781440867989 / Angielski / Miękka / 2018 / 174 str.
Margaret K. Merga
cena
220,78
zł
(netto: 210,27 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 218,53 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Nauka
,
Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines
>
Literacy
Language Arts & Disciplines
>
Library & Information Science - School Media
Wydawca:
Libraries Unlimited
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781440867989
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
174
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
25.15 x 17.53 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Udostępnij
Czytaj nas na: