• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reading - From Words to Multiple Texts » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reading - From Words to Multiple Texts

ISBN-13: 9780415501934 / Angielski / Twarda / 2012 / 240 str.

M. Anne Britt; Susan R. Goldman; Jean-Fran Ois Rouet
Reading - From Words to Multiple Texts M. Anne Britt Susan R. Goldman Jean-Fran Ois Rouet 9780415501934 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reading - From Words to Multiple Texts

ISBN-13: 9780415501934 / Angielski / Twarda / 2012 / 240 str.

M. Anne Britt; Susan R. Goldman; Jean-Fran Ois Rouet
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Increasing the mastery of reading and text literacy in the general population is one of the most important challenges faced by both developed and developing societies. Providing a new reference for researchers and practitioners involved in this domain, this book brings together empirical research on the multiple levels of language that are involved in reading. It emphasizes the concrete outcomes of scientific research, and illustrates the continuity among levels. The chapters deal with clearly articulated questions, provide up-to-date reviews of the literature, and include discussions of the impacts of research outcomes for the practice of reading instruction. Furthermore, the volume addresses the gap between restricted and more functional approaches to reading competency. Finally, it addresses some of the new issues that arise from the rapid changes in reading practices that are related to the diffusion of digital technologies. Featuring contributions from authors who are among the acknowledged leaders in the field and presenting the state of the art and current controversies in reading and literacy research, this volume honors the profound impact of Charles Perfetti on reading research.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Reading & Phonics
Language Arts & Disciplines > Literacy
Language Arts & Disciplines > Reading Skills
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415501934
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
240
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Preface 1. Reading is recycling—it’s human nature 2. Learning to read words: Understanding the relationship between reading ability, lexical quality, and reading context 3. Reading acquisition in a transparent orthography: The case of Dutch 4. Teachers in the Know: Links between Teachers' Phonological Knowledge and Students' Literacy Learning 5. Why it is easier to wreak havoc than unleash havoc: The role of lexical co-occurrence, predictability and reading proficiency in sentence reading 6. What kind of language statistics must be in long-term memory to make language understanding possible: A computational perspective 7. Making the link between vocabulary knowledge and comprehension skill 8. From Verbal Efficiency Theory to Lexical Quality: The Role of Memory Processes in Reading Comprehension 9. Sensitivity to Structural Centrality: Developmental and individual differences in reading comprehension skills 10. Identifying component discourse processes from their fMRI time course signatures 11. Documents as entities: Extending the situation model theory of comprehension 12. Research and Development of Multiple Source Comprehension Assessment 13. From Decoding to Documents: The Complex Components of Comprehending Reading Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia