• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reaching the Interactive Customer: Integrated Services for the Digital World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reaching the Interactive Customer: Integrated Services for the Digital World

ISBN-13: 9780521816700 / Angielski / Miękka / 2003 / 272 str.

Mai-LAN Tomsen; Ron Faith
Reaching the Interactive Customer: Integrated Services for the Digital World Tomsen, Mai-Lan 9780521816700 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reaching the Interactive Customer: Integrated Services for the Digital World

ISBN-13: 9780521816700 / Angielski / Miękka / 2003 / 272 str.

Mai-LAN Tomsen; Ron Faith
cena 233,18 zł
(netto: 222,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 176,25 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The internet revolution of the 1990's has helped shape a new culture of interactivity in the modern household. Technology that first found success in the workplace, has moved into the daily patterns of American lives. Web sites, MP3 players, cell phones, pagers, and other digital devices help families learn, play, and communicate. Increasing familiarity with electronic devices and the online world has given customers new expectations for interactivity. Email, chat rooms, and web browsing have taught them new ways to "talk," "find" and "see" what's happening in the world around them. Interactive Expectations describes how these consumer expectations of interactivity will impact and shape the new generations of "connected" personal electronics. These consumer expectations of interactivity impact and shape the new generations of "connected" personal electronics. These consumer expectations drive the evolution if "interactive offerings," which combine consumer devices, data networks, and applications and services. Interactive offerings provide an integrated solution for consumers, leveraging the strengths of the hardware platform and software capabilities. This book appeals to technical industry professionals in consumer electronics, networking, software application designers, and to anyone who works on or is interested in the convergence of services and devices. Interactive Expectations provides critical information for business professionals who want to understand the connected world linking businesses, customers, and service providers. It paints a clear picture of the components that compose an interactive offering and key decision points for both designers and marketers. The book helps articulate what consumers look for in an interactive solution.

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Computers > Electronic Commerce (see also headings under Business & Economics - E-Comme
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Computers > Social Aspects
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521816700
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
272
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
23.27 x 15.34 x 1.19
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Tomsen, Mai-LAN Tomsen was one of the first product managers at Qp... więcej >
Faith, Ron Faith has a decade of experience in interactive te... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia