Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
(Re)Designing Programs: A Vision for Equity-Centered, Clinically Based Teacher Preparation » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
(Re)Designing Programs: A Vision for Equity-Centered, Clinically Based Teacher Preparation
ISBN-13
: 9781648024719 / Angielski / Miękka / 2021 / 340 str.
Jennifer Jacobs
;
Rebecca West Burns
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
(Re)Designing Programs: A Vision for Equity-Centered, Clinically Based Teacher Preparation
ISBN-13
: 9781648024719 / Angielski / Miękka / 2021 / 340 str.
Jennifer Jacobs
;
Rebecca West Burns
cena
231,05
zł
(netto: 220,05 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 228,69 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Collaborative & Team Teaching
Education
>
Professional Development
Education
>
Research
Wydawca:
Information Age Publishing
Seria wydawnicza:
Advances in Teacher Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781648024719
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000042793
Ilość stron:
340
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Foreword, Bernard Badiali
Chapter 1: Introduction
Chapter 2: Policy Guidelines
Chapter 3: Partnerships
Chapter 4: Clinical Experiences
Chapter 5: Coherence
Chapter 6: Coursework and Curriculum
Chapter 7: University-based Teacher Educators
Chapter 8: School-based Teacher Educators
Chapter 9: Teacher Candidate Supervision and Evaluation
Chapter 10: Research
Chapter 11: Instructional Leadership
Chapter 12: Conclusion: A Lexicon for Equity-Driven, Clinically Based Teacher Preparation
Appendix
Udostępnij
Czytaj nas na: