• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Re-Scheduling Television in the Digital Era » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Re-Scheduling Television in the Digital Era

ISBN-13: 9781032400891 / Angielski / Miękka / 2022 / 132 str.

Hanne Bruun
Re-Scheduling Television in the Digital Era Bruun, Hanne 9781032400891 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Re-Scheduling Television in the Digital Era

ISBN-13: 9781032400891 / Angielski / Miękka / 2022 / 132 str.

Hanne Bruun
cena 106,61
(netto: 101,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 100,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explores how the television industry is adapting its production culture and professional practises of scheduling to an increasingly non-linear television paradigm, a testing ground where different communicative tools are tried out in a volatile industry.

Based on four case studies the book argues that a new television paradigm is being produced from within the multiplatform television organisations themselves in order to adapt to changing viewer habits and the tensions between digital and broadcast television. Drawing on a unique genre and production studies approach that cuts across the humanities and sociology in television studies, chapters cover in-depth studies of:

• The communicative changes to the on-air schedule as a televisual text phenomenon in the digital era, and how the conceptualisations of the audience are changing in scheduling and curation for multiplatform portfolios

• The changing production culture of scheduling in companies for their multiplatform portfolios

• The dilemmas of curation in multiplatform portfolios.

Situated at the intersection of the humanities and sociology in media production studies, this book will be of key interest to scholars and students of television studies, media production studies and cultural studies and to researchers and media professionals and management in the television industry.

This book explores how the television industry is adapting its production culture and professional practises of scheduling to an increasingly non-linear television paradigm, a testing ground where different communicative tools are tried out in a volatile industry.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Focus on Television Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032400891
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
132
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
21.6 x 13.8
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1 What is the Schedule and Why Study it?

2 The Schedule as a TV Genre: Theoretical Approach

3 The Communicative Characteristics of the On-air Schedule

4 The Implied Viewer of ‘Continuity’

5 The Changing Production Culture of Scheduling

6 Dilemmas in Cross-platform Scheduling for Commercial Public Service Television

7 Digital Television: A Third paradigm?

Hanne Bruun is a Professor of Media Studies at Aarhus University, Denmark. She is the founder and head of the Centre for Media Industries and Production Studies; the author of four books, including Dansk tv-satire. Underholdning med kant; and the co-editor of four books. She has contributed to several books, e.g. Advancing Media Production Studies eds. Paterson, C. et al., and journals, e.g. Nordic Journal of Media Studies (2019), Critical Studies in Television, Nordicom Review, the European Journal of Communication and Media, Culture & Society.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia