• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Railroad Labor Disputes: The Beginnings of Federal Strike Policy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Railroad Labor Disputes: The Beginnings of Federal Strike Policy

ISBN-13: 9780472751242 / Angielski / Miękka / 1967 / 324 str.

Gerald Eggert
Railroad Labor Disputes: The Beginnings of Federal Strike Policy Gerald Eggert 9780472751242 University of Michigan Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Railroad Labor Disputes: The Beginnings of Federal Strike Policy

ISBN-13: 9780472751242 / Angielski / Miękka / 1967 / 324 str.

Gerald Eggert
cena 197,60
(netto: 188,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 197,07
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

At Martinsburg, West Virginia, on July 16, 1877, angry laborers struck the B & O Railroad because of a 10 percent wage cut. Spontaneous strikes soon choked railroad service from Baltimore to St. Louis and from Buffalo to Louisville. The violent wave of discontent developed into the country's first national labor crisis. The use of federal troops to restore order was only one of many decisions--sometimes blundering or biased, sometimes enlightened--the government would make during the next twenty years in coping with railway strikes. Not until the defeat of the Pullman Strike in 1894 did railway labor disorders subside. Railroad Labor Disputes describes the federal government's methods of dealing with railroad labor problems in the last quarter of the nineteenth century and shows how the beginnings of federal strike policy evolved. To explain the bias of government officials against the working man and for railroad management, Gerald Eggert examines the backgrounds, interests, and ambitions of the shapers of federal policy. Eggert also underscores the lack of congressional leadership and the erratic planning of the executive branch, which compelled the federal courts to play a large part in making policy. Particularly in times of crisis, accident and chance determined the policy as much as reason and forethought. Occasionally decisions supported strikers, but policy became increasingly anti-labor in its bias. "Riots" and "insurrections" were quelled by troops; "conspiring to obstruct the mails" justified federal strikebreaking; hampering interstate commerce produced federal reprisal. Court injunctions were first used to protect railroads in receivership, later any railroad at any time. Strikes were even judged violations of the Sherman Antitrust Act. After the Pullman strike of 1894, government policy grew more reasonable. Eggert emphasizes that the Erdman Act reflected this trend. Thereafter, railroad officials increasingly accepted the principle of collective bar

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Labor - General
History > United States - 19th Century
Transportation > Railroads - History
Wydawca:
University of Michigan Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780472751242
Rok wydania:
1967
Ilość stron:
324
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.85
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia