• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society

ISBN-13: 9780415739153 / Angielski / Twarda / 2014 / 296 str.

Tiziano Bonini; Belen Monclus
Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society Tiziano Bonini Belen Monclus 9780415739153 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Radio Audiences and Participation in the Age of Network Society

ISBN-13: 9780415739153 / Angielski / Twarda / 2014 / 296 str.

Tiziano Bonini; Belen Monclus
cena 780,44 zł
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book maps, describes and further explores all contemporary forms of interaction between radio and its public, with a specific focus on those forms of content co-creation that link producers and listeners. Each essay will analyze one or more case studies, piecing together a map of emerging co-creation practices in contemporary radio. Contributors describe the rise of a new class of radio listeners: the networked ones. Networked audiences are made up of listeners that are not only able to produce written and audio content for radio and co-create along with the radio producers (even definitively bypassing the central hub of the radio station, by making podcasts), but that also produce social data, calling for an alternative rating system, which is less focused on attention and more on other sources, such as engagement, sentiment, affection, reputation, and influence. What are the economic and political consequences of this paradigm shift? How are radio audiences perceived by radio producers in this new radioscape? What's the true value of radio audiences in this new frame? How do radio audiences take part in the radio flow in this age? Are audiences' interactions and co-creations overrated or underrated by radio producers? To what extent listeners' generated content can be considered a form of participation or "free labour" exploitation? What's the role of community radio in this new context? These are some of the many issues that this book aims to explore. Visit https: //www.facebook.com/pages/Radio-Audience-and-Participation-in-the-Age-of-Network-Society/869169869799842 for the book's Facebook page.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in European Communication Research and Edu
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415739153
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000479110
Ilość stron:
296
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface David Hendy  Introduction. The Listener as Producer: The Rise of the Networked Listener  Tiziano Bonini  Part 1: Interactive Publics (Telephone, Short
 Message Service, Social Networks)  1.When Speech Was ‘Meaningful’ and Presenters 
Were Just a Phone Call Away: The Development of Popular Radio Talk Formats in Early UKCommercial Radio Guy Starkey  2. Domesticated Voices: Listener ‘Participation’ 
in Everyday Radio Shows Jan Pinseler  3. Radio Audience Interaction: SMS Mobile Texting vs. Facebook Asta Zelenkauskaite  4. Listeners, Social Networks and the Construction of Talk Radio Information’s Discourse in the 2.0 Age Belén Monclús, Maria Gutiérrez, Xavier Ribes, Iliana Ferrer, and Josep Maria Martí  5. Sports Broadcasting in the Age of Network Society: Engagement with Listeners and Interaction throughout a Collective Experience Toni Sellas  Part 2: Productive Publics  6. The Automatic DJ? Control, Automation and Creativity in Commercial Music Radio Fredrik Stiernstedt  7. Redefining Co-production in German Radio: Incorporating the Listener in German Radio Plays Golo Föllmer  8.Radio Ambulante: Narrative Radio Journalism
in the Age of Crowdfunding Manuel Fernández-Sande  9. User-Generated Playlists: Radio Music Programming in the Age of Peer-to-Peer Production, Distribution, and Consumption J. Ignacio Gallego  10. Community Radio and Participation: Listeners as Productive Publics Salvatore Scifo  11. Radio Wnet: From Mainstream to Grassroots:
A Case Study of Productive Listeners Grażyna Stachyra  12. Getting Listeners Involved: Rádio Ás, a Community Web Project Stanislaw Jedrzejewski and Madalena Oliveira  13. The Value of Productive Publics in Radio: A Theoretical Frame on Value Creation in Participatory Culture Adam Arvidsson



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia