• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Radical Constructivism in Mathematics Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Radical Constructivism in Mathematics Education

ISBN-13: 9780792312574 / Angielski / Twarda / 1991 / 250 str.

Ernst Von Glasersfeld; E. Von Glasersfeld
Radical Constructivism in Mathematics Education Ernst Von Glasersfeld E. Vo 9780792312574 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Radical Constructivism in Mathematics Education

ISBN-13: 9780792312574 / Angielski / Twarda / 1991 / 250 str.

Ernst Von Glasersfeld; E. Von Glasersfeld
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Mathematics is the science of acts without things - and through this, of things one can define by acts. 1 Paul Valery The essays collected in this volume form a mosaik of theory, research, and practice directed at the task of spreading mathematical knowledge. They address questions raised by the recurrent observation that, all too frequently, the present ways and means of teaching mathematics generate in the student a lasting aversion against numbers, rather than an understanding of the useful and sometimes enchanting things one can do with them. Parents, teachers, and researchers in the field of education are well aware of this dismal situation, but their views about what causes the wide-spread failure and what steps should be taken to correct it have so far not come anywhere near a practicable consensus. The authors of the chapters in this book have all had extensive experience in teaching as well as in educational research. They approach the problems they have isolated from their own individual perspectives. Yet, they share both an overall goal and a specific fundamental conviction that characterized the efforts about which they write here. The common goal is to find a better way to teach mathematics. The common conviction is that knowledge cannot simply be transferred ready-made from parent to child or from teacher to student but has to be actively built up by each learner in his or her own mind."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Mathematics > Study & Teaching
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Philosophy and Technology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792312574
Rok wydania:
1991
Wydanie:
1991
Numer serii:
000171890
Ilość stron:
250
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
24.28 x 16.56 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

There is No More Safety in Numbers: A New Conception of Mathematics Teaching.- Mathematical Discussions.- Notations and Representations as Mediators of Constructive Processes.- Making Math Mean.- Treatment of Refutations: Aspects of the Complexity of a Constructivist Approach to Mathematics Learning.- Learning to Listen: A Student’s Understanding of Powers of Ten.- Understanding Students’ Beliefs About Probability.- A Constructivist Approach to Second Grade Mathematics.- The Constructivist Teaching Experiment: Illustrations and Implications.- Didactic Constructivism.- Two Layers of Constructivist Curricular Interaction.

E. v. Glaserfeld, geb. 1917; 1970 - 1987 Professor für kognitive Psychologie an der University of Georgia; Mitarbeiter am Scientific Reasoning Research Institut, University of Massachusetts. 1991 Warren McCulloch Memorial Award der American Society of Cybernetics. Hauptinteressen: Sprachanalyse, Epistemologie, Kybernetik, Didaktik der Wissenschaft und Mathematik.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia