• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Race Dialogues: A Facilitator's Guide to Tackling the Elephant in the Classroom » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Race Dialogues: A Facilitator's Guide to Tackling the Elephant in the Classroom

ISBN-13: 9780807761304 / Angielski / Miękka / 2019

Sheri Seyka
Race Dialogues: A Facilitator's Guide to Tackling the Elephant in the Classroom Sheri Seyka 9780807761304 Teachers' College Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Race Dialogues: A Facilitator's Guide to Tackling the Elephant in the Classroom

ISBN-13: 9780807761304 / Angielski / Miękka / 2019

Sheri Seyka
cena 131,10
(netto: 124,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 130,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Drawing on decades of research and examples from their own practices, the authors provide best practices in race dialogue facilitation. Through concrete lesson plans and hands-on material, both experienced and novice facilitators can immediately use this inclusive curriculum in a variety of classrooms, work spaces, and organisations.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Multicultural Education
Education > Teaching - General
Social Science > Discrimination
Wydawca:
Teachers' College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807761304
Rok wydania:
2019
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
25.4 x 17.53 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

  • Contents
  • Foreword Patricia Gurin ix
  • Acknowledgments xiii
  • Introduction 1
  • Scope and Content 2
  • Dialogue: A Tool for Creating a Participatory Democracy 3
  • Note 4
  • 1. Why Is There a Need for Race Dialogues? A Brief Primer on Race in The United States 5
  • What Is Race? It’s Complicated 6
  • Why Does Race Matter? Understanding Racism  9
  • Racial Inequality in Education  11
  • Conclusion 15
  • Notes 15
  • 2. What Is Intergroup Dialogue? 17
  • Where Did Dialogue Come From? 20
  • What the Research Shows 20
  • Intergroup Dialogue Models 21
  • Our Research Findings 22
  • Conclusion 24
  • 3. Setting Up an Inclusive Dialogue Space 25
  • Dialogue Nuts and Bolts 25
  • Preparing for Dialogue: Key Concepts and Activities 27
  • Conclusion 36
  • Note 37
  • 4. Dialogue Facilitation: A Science and an Art 38
  • Facilitating a Dialogue vs. Teaching: A Freirean Model of Education 39
  • The Role of the Facilitator 40
  • Facilitation Training and Facilitator Models 40
  • What Good Facilitators Do 43
  • What Good Facilitators Do Not Do 51
  • Conclusion 52
  • 5. The Power of Sharing Stories  54
  • The Importance of Storytelling 54
  • Vulnerability 54
  • Multiple Ways of Knowing 55
  • Expect and Name Emotion 55
  • Find Learning Edges 57
  • Connecting Personal Experiences with Structural Inequalities 57
  • Conclusion 61
  • 6. Asking Good Questions and Responding to Participant Comments  62
  • Asking Better Questions 62
  • Responding to Participant Comments 67
  • Conclusion 71
  • 7. Co-facilitation  73
  • Selecting Co-facilitators 74
  • Best Practices in Co-facilitation 76
  • Debrief Prompts for Facilitators 79
  • Conclusion 79
  • 8. Encountering Conflict and Resistance  81
  • Why Is There Resistance? 82
  • Preparing for Pushback 86
  • The Art of the Apology 91
  • Conclusion 93
  • 9. Responding to Conflict and Resistance  95
  • Immediate Response  95
  • Concrete Actions  101
  • When There Is Disruptive Behavior 102
  • Conclusion 104
  • 10.Managing Resistance Among Different Stakeholders—Our Story: A Case Study  106
  • Program Development 106
  • Resistance 107
  • The Big Lesson Learned 112
  • 11. Race Dialogues Curriculum  113
  • Dialogue Structure 114
  • How to Structure a Dialogue Session 114
  • Debriefing 117
  • Participant Journal  118
  • Grouping 118
  • Time Constraints 119
  • A Note for High School Educators 120
  • Lesson 1: Why Are We Talking About Race? 121
  • Lesson 2: How Do We Engage in Dialogues About Race? 124
  • Lesson 3:Developing Group Norms 131
  • Lesson 4:The History of Racism 136
  • Lesson 5: Understanding Social Identities  140
  • Lesson 6: Interpersonal Racism and Microaggressions 146
  • Lesson 7: Individual Racism: Implicit Bias and Cycle of Socialization 151
  • Lesson 8: Exploring Group Privilege and Oppression 156
  • Lesson 9: Institutional Racism 161
  • Lesson 10: Caucus Groups and Fishbowls 164
  • Lesson 11: Hot Topics 167
  • Lesson 12: Allyhood I—Interrupting Individual Racism 169
  • Lesson 13: Allyhood II—How to Be an Aspiring Ally 175
  • Lesson 14: Adjourning the Dialogue  177
  • Conclusion 180
  • Appendix A. Social Justice Concepts 183
  • Appendix B. Icebreakers/Community Builders 187
  • Appendix C. Closing Activities 190
  • Appendix D. Values List 192
  • Appendix E. Facilitator Feedback Form 193
  • Appendix F. Privilege Walk Statements 194
  • Appendix G. PASK: Facilitator Personal Assessment Chart 196
  • Appendix H. The PALS Approach 198
  • Appendix I. Videos 200
  • References 203
  • Index 212
  • About the Authors 223



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia