• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Quick Service Restaurants, Franchising, and Multi-Unit Chain Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Quick Service Restaurants, Franchising, and Multi-Unit Chain Management

ISBN-13: 9780789017055 / Angielski / Miękka / 2002 / 372 str.

H. G. Parsa; Francis A. Kwansa
Quick Service Restaurants, Franchising, and Multi-Unit Chain Management H. G. Parsa Francis A. Kwansa 9780789017055 Haworth Hospitality Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Quick Service Restaurants, Franchising, and Multi-Unit Chain Management

ISBN-13: 9780789017055 / Angielski / Miękka / 2002 / 372 str.

H. G. Parsa; Francis A. Kwansa
cena 299,28
(netto: 285,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Learn about new strategies to improve service, quality, and profitability for quick service restaurants Quick Service Restaurants, Franchising, and Multi-Unit Chain Management examines a variety of issues pertaining to quick service restaurants. Quick-service restaurants (QSR) are the dominant sector of the foodservice industry and a one-hundred-billion-dollar industry. Since their inception in the 1920s, quick-service restaurants have become one of the cultural icons of America. This informative book contains vital information on: growth, change and strategy in the international foodservice industry food safety as an international problem and the formation of outreach committees to combat the challenges faced globally food consumption patterns and the driving forces that influence consumer food preferences the differences between mature and younger customers' expectations and experiences in QSRs, casual, and fine dining restaurants consumer attitudes toward airline food adding quick-service meals to airplane menus factors influencing parental patronage of QSRs a case study on how Billy Ingram, founder of White Castle restaurants, made the hamburger a staple on American menus

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Haworth Hospitality Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789017055
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
372
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21x15.2x2.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

  • Foreword
  • The Restaurant Revolution—Growth, Change and Strategy in the International Foodservice Industry
  • Food Safety: A Public Crime
  • Changing Food Consumption Patterns and Their Impact on the Quick Service Restaurant Industry
  • Understanding Mature Customers in the Restaurant Business: Inferences from a Nationwide Survey
  • Consumer Attitude Toward Adding Quick-Service Foods to In-Flight Meals
  • A Study of Factors Influencing Parental Patronage of Quick Service Restaurants
  • A Review Article
  • White Castle: How Billy Ingram Made Hamburger “The America's Choice”
  • Creating Consumer-Driven Demand Chains in Food Service
  • The Restaurant Industry in China: Assessment of the Current Status and Future Opportunities
  • Impact of Mentoring and Empowerment on Employee Performance and Customer Satisfaction in Chain Restaurants
  • Strategic Information Systems: In the Quick Service Restaurant Industry: A Case Study Approach
  • A Conceptual Model for Quantifying the Effects of a New Entrant in a Competitive Restaurant Market
  • Study of the Changing Role of Multi-Unit Managers in Quick Service Restaurant Segment
  • An Exploratory Study of Determinant Factors for the Success of Chinese Quick Service Restaurant Chains
  • Integrating “My Fair Lady” with Foodservice Management: A Theoretical Framework and Research Agenda
  • Research Notes
  • Quick Service Chain Restaurant Managers: Temperament and Profitability
  • Strategic Alliances: The Economics of Dual Branding in Restaurant Franchising
  • Index
  • Reference Notes Included

Francis A Kwansa, H.G. Parsa

Kwansa, Francis A. Kwansa is Associate Professor in the Hotel, Restau... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia