Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Quarterly Review of Distance Education Volume 23 Number 1 2022 » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2674123]
•
Literatura piękna
[1634245]
więcej...
•
Turystyka
[64668]
•
Informatyka
[142544]
•
Komiksy
[32741]
•
Encyklopedie
[21651]
•
Dziecięca
[520352]
•
Hobby
[110136]
•
AudioBooki
[2145]
•
Literatura faktu
[198986]
•
Muzyka CD
[683]
•
Słowniki
[2784]
•
Inne
[405948]
•
Kalendarze
[2000]
•
Podręczniki
[166770]
•
Poradniki
[411702]
•
Religia
[456446]
•
Czasopisma
[421]
•
Sport
[59883]
•
Sztuka
[227683]
•
CD, DVD, Video
[4026]
•
Technologie
[204957]
•
Zdrowie
[88717]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3248]
•
Puzzle, gry
[3495]
•
Literatura w języku ukraińskim
[272]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10657]
Kategorie szczegółowe BISAC
Quarterly Review of Distance Education Volume 23 Number 1 2022
ISBN-13
: 9781648029981 / Angielski / Miękka / 2022 / 108 str.
Michael Simonson
;
Anymir Orellana
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Quarterly Review of Distance Education Volume 23 Number 1 2022
ISBN-13
: 9781648029981 / Angielski / Miękka / 2022 / 108 str.
Michael Simonson
;
Anymir Orellana
cena
242,82
zł
(netto: 231,26 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 228,17 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych
Dostawa przed świętami
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - Methods & Strategies
Education
>
Distance, Open & Online Education
Education
>
Research
Wydawca:
Information Age Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781648029981
Rok wydania:
2022
Dostępne języki:
Ilość stron:
108
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 0.56
Oprawa:
Miękka
Udostępnij
Czytaj nas na: