• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Quantitative Marketing and Marketing Management: Marketing Models and Methods in Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Quantitative Marketing and Marketing Management: Marketing Models and Methods in Theory and Practice

ISBN-13: 9783834946577 / Angielski / Miękka / 2014 / 627 str.

Adamantios Diamantopoulos; Wolfgang Fritz; Lutz Hildebrandt
Quantitative Marketing and Marketing Management: Marketing Models and Methods in Theory and Practice Diamantopoulos, Adamantios 9783834946577 Gabler Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Quantitative Marketing and Marketing Management: Marketing Models and Methods in Theory and Practice

ISBN-13: 9783834946577 / Angielski / Miękka / 2014 / 627 str.

Adamantios Diamantopoulos; Wolfgang Fritz; Lutz Hildebrandt
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Quantitative marketing has been gaining importance during the last decade. This is indicated by the growing number of model- and method-oriented studies published in leading journals as well as by the many successful applications of quantitative approaches in pricing, advertising, new product planning, and market segmentation decisions. In addition, market research has clearly benefitted from applying advanced quantitative models and methods in practice. Some 60 researchers - among them worldwide leading scholars - offer a broad overview of quantitative approaches in marketing. They not only highlight diverse mathematical and methodological perspectives, but also demonstrate the relevance and practical consequences of applying quantitative approaches to marketing problems.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Gabler Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783834946577
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2012
Ilość stron:
627
Waga:
1.06 kg
Wymiary:
24.0 x 16.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Marketing Models and Marketing Research Methods.- Consumer Behavior and Retailing.- Marketing Management.

Professor DDr. Adamantios Diamantopoulos, Holder of the Chair of International Marketing, University of Vienna, Austria.
Professor Dr. Wolfgang Fritz, Director of the Institute of Marketing, Technische Universität Braunschweig, Germany, and Honorary Professor, University of Vienna, Austria.
Professor Dr. Lutz Hildebrandt, Director of the Institute of Marketing, Humboldt University of Berlin, Germany, and Honorary Professor, University of Vienna, Austria.

Quantitative marketing has been gaining importance during the last decade. This is indicated by the growing number of model- and method-oriented studies published in leading journals as well as by the many successful applications of quantitative approaches in pricing, advertising, new product planning, and market segmentation decisions. In addition, market research has clearly benefitted from applying advanced quantitative models and methods in practice.

Some 60 researchers - among them worldwide leading scholars - offer a broad overview of quantitative approaches in marketing. They not only highlight diverse mathematical and methodological perspectives, but also demonstrate the relevance and practical consequences of applying quantitative approaches to marketing problems.

 Contents
- Marketing Models and Marketing Research Methods
- Consumer Behavior and Retailing
- Marketing Management

The Editors
Professor DDr. Adamantios Diamantopoulos, Holder of the Chair of International Marketing, University of Vienna, Austria.
Professor Dr. Wolfgang Fritz, Director of the Institute of Marketing, Technische Universität Braunschweig, Germany, and Honorary Professor, University of Vienna, Austria.
Professor Dr. Lutz Hildebrandt, Director of the Institute of Marketing, Humboldt University of Berlin, Germany, and Honorary Professor, University of Vienna, Austria.

Diamantopoulos, Adamantios Adamantios Diamantopoulos joined the University of... więcej >
Fritz, Wolfgang WOLFGANG FRITZ is Professor of Marketing at the Te... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia