• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Quality of Teacher Education and Learning: Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Quality of Teacher Education and Learning: Theory and Practice

ISBN-13: 9789811099021 / Angielski / Miękka / 2018 / 223 str.

Xudong Zhu; A. Lin Goodwin; Huajun Zhang
Quality of Teacher Education and Learning: Theory and Practice Zhu, Xudong 9789811099021 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Quality of Teacher Education and Learning: Theory and Practice

ISBN-13: 9789811099021 / Angielski / Miękka / 2018 / 223 str.

Xudong Zhu; A. Lin Goodwin; Huajun Zhang
cena 484,18 zł
(netto: 461,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 462,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Administration - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
New Frontiers of Educational Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811099021
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
223
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I:Theoretical discussion.- Building theoretical Framework of the Teacher professional development (Xudong Zhu).- The Historical Context of the Role, Status and Identity of Scholars and Teachers in Traditional China: A Synopsis (Leslie Lo).- School Leadership as an Influence on Teacher Quality (C. Day).- Quality in teacher education: Challenging assumptions, building understanding through foundation principles (John Loughran).- Part II: Teaching and Learning in Teacher Preparation.- An international comparative analysis of the motivations and challenges that cooperating teachers encounter in their work with student teachers in practicum settings (Anthony Clarke).- Beyond the Reach of Teaching: Learning as Experience in Teacher Education (Michael Schratz).- Professional Ethics and Conduct: Perspectives of Chinese pre-service teachers (John Chi-Kin Lee).- Part III: Teachers’ Self and Identity.- Sustaining Beginning Teachers: Attending to the “Best-Loved Self” in Teacher Preparation and Beyond (Cheryl Craig).- Resilient Teachers, Resilient Schools: Building and Sustaining Quality in Testing Times (Qing Gu).- Essential issues in developing a professional identity as a teacher (Paulien C. Meijer).- Part IV: The inter-cultural conversation on teacher education.- Teaching in the context of globalization:  Implications for teacher education (Lynn Paine).- The Complexities of Transformative Learning: Evaluating Student Teacher Narratives of a Global Citizenship Field Experience Course (George Richardson).- Part V: Teachers and Educational Reform.- The Person in the World Project: On the Relation between Persons and Roles in Teaching and Teacher Education (David Hansen).- Teachers’ Practical Reasoning in Dilemmas of the Curriculum Reform  (Chen Xiangming).- Definitional, Design, and Dispositional Understandings: Essential Competencies for Teacher Excellence in Creative Pedagogy (Sarah Thomas).

This edited book is on the theory and practice of teacher education from the most distinguished and experienced scholars in the field around the world. In this book, they explored the most urgent and significant issues in teacher education in this globalized time. The dealing of these issues can directly impact the quality of teacher education and education in general. How to improve the quality of teacher education is a global issue that many countries, no matter developed or developing, face. This book provides multiple perspectives to address the challenges and possibilities for improving teacher quality. A point needs to further highlight in this book is that the researchers pay more attention to the inner landscape of teachers, such as the issue of identity, sense of person, etc. In this book, the readers can learn the insights and multiple perspectives of the best scholars in teacher education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia