• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Quality Services in Academic Libraries » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Quality Services in Academic Libraries

ISBN-13: 9781524604721 / Angielski / Miękka / 2016 / 348 str.

Felicia Etim
Quality Services in Academic Libraries Felicia Etim 9781524604721 Authorhouse - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Quality Services in Academic Libraries

ISBN-13: 9781524604721 / Angielski / Miękka / 2016 / 348 str.

Felicia Etim
cena 111,55
(netto: 106,24 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 111,24
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

There is great consistency throughout these articles, research projects, management schemes, and standards, in and out of librarianship. Does the repetition suggest that the lessons have not yet been learned? Rather, it may be that there is no new silver bullet or shortcut for academic libraries. Experience reveals that one may have the formal process without getting good results and vice versa; the determining factor is whether the library staff, managers, and stakeholders define certain fundamental assumptions about the nature of the enterprise. All the above have in common the following underlying components: - The careful definition of goals or of some kind of criteria against which success can be assessed -A focus on meeting the needs of the users, as defined by the library and the institution -Leadership: a commitment from the top, conscious efforts at ensuring communication, the provision of training and resources for the process of evaluation, the active support of a process to promote shared values -The involvement of all levels of staff in goal setting, evaluation, and the improvement of processes and services -Integrating a process of evaluation that is continuous and adaptive, whether that process is based on the framework of TQM, strategic planning, or another model

There is great consistency throughout these articles, research projects, management schemes, and standards, in and out of librarianship. Does the repetition suggest that the lessons have not yet been learned? Rather, it may be that there is no new silver bullet or shortcut for academic libraries. Experience reveals that one may have the formal process without getting good results and vice versa; the determining factor is whether the library staff, managers, and stakeholders define certain fundamental assumptions about the nature of the enterprise. All the above have in common the following underlying components: 
• The careful definition of goals or of some kind of criteria against which success can be assessed 
•A focus on meeting the needs of the users, as defined by the library and the institution 
•Leadership: a commitment from the top, conscious efforts at ensuring communication, the provision of training and resources for the process of evaluation, the active support of a process to promote shared values 
•The involvement of all levels of staff in goal setting, evaluation, and the improvement of processes and services 
•Integrating a process of evaluation that is continuous and adaptive, whether that process is based on the framework of TQM, strategic planning, or another model

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Authorhouse
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781524604721
Rok wydania:
2016
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
348
Waga:
0.79 kg
Wymiary:
27.927.9 x 21.027.9 x 21.0 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia