• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Purposeful Engagement in Science Learning; The Project-based Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Purposeful Engagement in Science Learning; The Project-based Approach

ISBN-13: 9781433130915 / Angielski / Twarda / 2016 / 202 str.

Kabba E. Colley
Purposeful Engagement in Science Learning; The Project-based Approach Colley, Kabba E. 9781433130915 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Purposeful Engagement in Science Learning; The Project-based Approach

ISBN-13: 9781433130915 / Angielski / Twarda / 2016 / 202 str.

Kabba E. Colley
cena 518,34
(netto: 493,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 514,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Purposeful Engagement in Science Learning provides a blueprint of how teachers and their students can engage in science learning that mirrors the way science is practiced. It is written for K-16 science educators as well as those in the informal science education sector. The framework for this book is based on the project cycle, which is consistent with the process of scientific inquiry. Chapter One reviews the historical, philosophical and psychological foundations of project-based scientific inquiry (PBSI) and the evolution of this approach in the U.S. Chapter Two examines and synthesizes the research on PBSI. Chapter Three explores how to plan PBSI and offers practical strategies for veteran and novice science educators alike. Chapter Four presents different strategies for implementing PBSI with particular emphasis on factors to consider, including the roles and responsibilities of teachers and students. Chapter Five provides selected case histories of successful PBSI. Chapter Six deals with the different methods of evaluating and assessing students' learning in PBSI environments and provides examples of performance-based assessments suitable for evaluating students' learning. Chapter Seven examines the relationship between PBSI, after-school programs and community involvement. Finally, Chapter Eight identifies and describes relevant resources that could be used to support and enhance PBSI. This book is organized in a way that allows science educators to address the Next Generation Science Standards (NGSS), while at the same time, helping students learn science in ways that are relevant to their lives.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Science > Study & Teaching
Computers > Computer Science
Education > Administration - General
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433130915
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
202
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Acknowledgments - Preface - Introduction to Project-based Science Instruction - What Does Research Say About Project-based Science Instruction? - How to Plan for Project-based Science Instruction - Implementing Project-based Science Instruction - Case Histories of Project-based Science Instruction - Evaluating Project-based Science Instruction - Project-based Science Instruction, Afterschool Science Programs, and Community Engagement - Resources for Project-based Science Instruction - References - Index

Kabba E. Colley (Ed.D., Harvard University), is Associate Professor and Chair of Secondary and Middle School Education at William Paterson University. He has also served as Academic Vice President and Dean at Goddard College. His research focuses on project-based science learning, gender issues in science and international education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia