• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Publishers, Readers, and Digital Engagement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Publishers, Readers, and Digital Engagement

ISBN-13: 9781137514455 / Angielski / Twarda / 2016 / 226 str.

Marianne Martens
Publishers, Readers, and Digital Engagement Marianne Martens 9781137514455 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Publishers, Readers, and Digital Engagement

ISBN-13: 9781137514455 / Angielski / Twarda / 2016 / 226 str.

Marianne Martens
cena 443,82 zł
(netto: 422,69 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 424,07 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"This Palgrave Macmillan imprint is published by Springer Nature"--Title page verso.

Kategorie:
Nauka, Literaturoznawstwo
Kategorie BISAC:
Literary Criticism > Books & Reading
Literary Criticism > Modern - General
Literary Criticism > Children's & Young Adult Literature
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
New Directions in Book History
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137514455
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Numer serii:
000768722
Ilość stron:
226
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
21.08 x 14.99 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Marianne Martens looks at the recent trend among book publishers of creating participatory websites aimed at teenage readers. ... one of the most important aspects of Martens's work is providing future researchers with detailed descriptions of these three sites - how they functioned, who their target audiences were, what features they offered, et cetera." (Christopher Doody, Papers of the Bibliographical Society of Canada, Vol. 55 (1), March, 2017)

Acknowledgements.- Preface.- Introduction.- 1. A Brief History of the Field.- 2. Branding Books, Branding Readers: Marketing to Teens in the Digital Age.- 3. From Random Buzzers to Figment: Teens’ Affective and Immaterial Labor.- 4. Twilight Saga.com (2009–2012) — Fandom and the Lifespan of a Corporate Fan Site.- 5. Reading The Amanda Project — a Lifecycle of a Pioneering Multiplatform Book (2009–2012).- 6. Conclusion.- Methodological Appendix.- Notes.- Bibliography.- Index.-

Marianne Martens is Assistant Professor in the School of Library and Information Science (SLIS) at Kent State University, USA. Her research covers the interconnected fields of youth services librarianship and publishing. Previously, Martens was vice president of North-South Books in New York. You can read more about her work at mariannemartens.org.

This book demonstrates how the roles of “author,” “marketer,” and “reviewer” are being redefined, as online environments enable new means for young adults to participate in the books they love.


Prior to the expansion of digital technologies around reading, teachers, parents and librarians were the primary gatekeepers responsible for getting books into the hands of young people. Now publishers can create disintermediated digital enclosures in which they can communicate directly with their reading audience. 

This book exposes how teens contribute their immaterial and affective labor as they engage in participatory reading experiences via publishers’ and authors’ interactive websites and use of social media, and how in turn publishers are able to use such labor as they get invaluable market research, peer-to-peer recommendations, and even content which can be used in other projects  all virtually free-of-charge.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia