• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Publicité et promotion des ventes auprès des consommateurs » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Publicité et promotion des ventes auprès des consommateurs

ISBN-13: 9786209335068 / Francuski / Miękka / 2025 / 92 str.

Charity Uloaku
Publicité et promotion des ventes auprès des consommateurs Uloaku, Charity 9786209335068 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Publicité et promotion des ventes auprès des consommateurs

ISBN-13: 9786209335068 / Francuski / Miękka / 2025 / 92 str.

Charity Uloaku
cena 245,56
(netto: 233,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 245,56
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

La promotion des ventes dans les secteurs des biens de grande consommation (FMCG) est utilisée pour stimuler les offres d'une marque en proposant aux acheteurs une offre exceptionnelle. Les clients sont censés donner suite à cette offre, ce qui a un impact rapide sur le taux de vente d'un secteur. Les biens de grande consommation (FMCG) fonctionnent selon la stratégie de l'océan rouge, qui impose une menace de concurrence entre les concurrents des secteurs et les conduit à une croissance faible et à des profits minimes. Grâce à la publicité et à la promotion des ventes, les consommateurs ont tendance à acheter davantage et deviennent ainsi fidèles à une marque particulière. L'énoncé du problème visait à déterminer si la publicité ou les outils de promotion des ventes sont les meilleures techniques à utiliser pour fidéliser les consommateurs à une ou plusieurs marques. Cet ouvrage sera utile et important pour les organisations, les industries et les points de vente au détail qui traitent des biens de grande consommation dans le monde entier.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786209335068
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
92
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia