• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Public Television in the Digital Era: Technological Challenges and New Strategies for Europe » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Public Television in the Digital Era: Technological Challenges and New Strategies for Europe

ISBN-13: 9781403989611 / Angielski / Twarda / 2007 / 211 str.

Petros Iosifidis
Public Television in the Digital Era: Technological Challenges and New Strategies for Europe Iosifidis, P. 9781403989611 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Public Television in the Digital Era: Technological Challenges and New Strategies for Europe

ISBN-13: 9781403989611 / Angielski / Twarda / 2007 / 211 str.

Petros Iosifidis
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

By looking at a range of different European Public Television (PTV) broadcasters, this bookinvestigates the challenges that these broadcasters encounter in a competitive digital broadcasting environment and reveals the different policies and strategies that they are adopting in order to remain accountable, competitive and efficient."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Performing Arts > Television - General
Performing Arts > Film - History & Criticism
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403989611
Rok wydania:
2007
Wydanie:
2007
Ilość stron:
211
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'Iosifidis has produced an impressive piece of research. It is no mean feat to conduct a survey of this magnitude, drawing as it does on not only documentary materials but also elite interviews with industry experts, regulators and academics. The chapters devoted to each of the six countries are comprehensive and detailed descriptions of the trends and will be valuable reference points for other researchers.' - Thomas Gibbons, European Journal of Communication

'Petros Iosifidis. . . provides an informative comparative study of the state of public television in Europe, concentrating on six countries: the UK, France, Spain, Ireland, Sweden and Greece. These cases are chosen because they present a combination of large and small European states, size being an important factor for determining the relative strength of a country's television sector, and because they also reflect different traditions and cultures and illustrate different stages of development of public television . . . Drawing on interviews and a large amount of primary source material, the book provides useful data and analysis concerning the precise nature of the policy problems confronting policy-makers and public broadcasters.' - Peter Humphreys, Cultural Trends

List of Tables Preface Acknowledgements PART 1 Introduction, Aims and Methodology Factors Affecting the Development of Public Television Competition and Dilemmas PART 2: NATIONAL CASES Britain France Spain The Republic of Ireland Sweden Greece Discussion and Conclusion Notes Bibliography Index

Petros Iosifidis is Professor in Media and Communication Policy in the Department of Sociology, City University London, UK. He is the author of Public Television in the Digital Era (2007), Global Media and Communication Policy (2011), co-author of The Political Economy of Television Sports Rights (2013) and editor of Reinventing Public Service Communication (2010).

Iosifidis, Petros Petros Iosifidis is Lecturer and Course Director i... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia