• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Public Service Operations Management: A Research Handbook » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Public Service Operations Management: A Research Handbook

ISBN-13: 9780367870560 / Angielski / Miękka / 2019 / 462 str.

Zoe Radnor; Nicola Bateman; Ann Esain
Public Service Operations Management: A Research Handbook Zoe Radnor Nicola Bateman Ann Esain 9780367870560 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Public Service Operations Management: A Research Handbook

ISBN-13: 9780367870560 / Angielski / Miękka / 2019 / 462 str.

Zoe Radnor; Nicola Bateman; Ann Esain
cena 212,38
(netto: 202,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Drawing on a range of theory and frameworks, this book develops the research agenda, and knowledge and understanding in public service operations management, addressing the most pressing dilemmas faced by leaders, executives and operations managers in the public services environment. Of interest to those in public management, service operations

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Public Affairs & Administration
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Zarządzanie projektami
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367870560
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
462
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 3.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. The Role and Substance of Public Service Operations Management  2. Going the Distance: Sport operations management in the public and third sectors  3. Non-profit Business Collaboration: Operationalizing a strategy for non-profit organizations  4. Accidental Lean - Performance improvement in an NHS hospital and reflections on the role of operations strategy  5. Humanitarian Aid Logistics: A new area for the public service research agenda?  6. Service Systems Design and Implementation  7. The Challenges of Public Sector Demand and Capacity Management: An exploratory case study of police services  8. Drivers of Change in the UK Fire Service: An operations management perspective  9. Managing Capacity and Demand in a Responsive Repairs Service: Lessons from social housing  10. Enterprising Citizens and the Big Society: The impact of the entrepreneurial university on public services  11. The Challenges of Performance Measurement in Third Sector Organizations: The case of UK advocacy services  12. Extending Operations Management Framework to Public System: Public grievance redressal system in urban local bodies in Karnataka, India  13. Are we Closing the Loop? Examining the design of voluntary sector performance measurement systems  14. Improving Quality and Performance with the Public Sector Scorecard  15. Deconstructing Lean Policing in England and Wales: A knowledge creation perspective  16. Operationalizing Lean in Services: Rediscovering service blueprinting  17. Lean in the NHS: A case study of a whole organisation approach to lean implementation across an English hospital  18. A Lean Healthcare Journey: The Scottish experience  19. The English Patient Experience: Does healthcare service quality matter?  20. Mapping Institutional Pressures for e-SCM Adoption: The case of health c

Zoe J. Radnor is Professor of Service Operations Management at Loughborough University, UK



Nicola Bateman is a Senior Lecturer in Operations Management at Loughborough University, UK



Ann Esain is a Lecturer in Logistics and Operations Management at Cardiff University, UK



Maneesh Kumar is a Senior Lecturer of Service Operations at Cardiff University, UK





Sharon J. Williams is an Improvement Science Fellow with the Health Foundation and an Associate Professor at Swansea University, UK



David M. Upton is American Standard Companies Professor of Operations Management at the Saïd Business School, University of Oxford, UK

Bateman, Nicola Nicola Bateman is a senior research fellow at the ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia