• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Public Relations in Japan: Evolution in a Culture of Lifetime Employment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Public Relations in Japan: Evolution in a Culture of Lifetime Employment

ISBN-13: 9780367665371 / Angielski / Miękka / 2020 / 186 str.

Tomoki Kunieda; Koichi Yamamura; Junichiro Miyabe
Public Relations in Japan: Evolution in a Culture of Lifetime Employment Kunieda, Tomoki 9780367665371 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Public Relations in Japan: Evolution in a Culture of Lifetime Employment

ISBN-13: 9780367665371 / Angielski / Miękka / 2020 / 186 str.

Tomoki Kunieda; Koichi Yamamura; Junichiro Miyabe
cena 213,26
(netto: 203,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Public Relations in Japan is the first in-depth scholarly discussion of what political, social and economic conditions affected the development of PR in Japan.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
History > Asia - Japan
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367665371
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
186
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

Introduction: Culture of lifetime employment and the history of Japanese PR   Chapter 1: History in Brief    Chapter 2: The Democratization of Japan and the Introduction of American PR    Chapter 3: Public Relations by a Local Government: 150 years of Tokyo’s PR     Chapter 4: History of Internal Communications in Japanese Companies     Chapter 5: (Under-) Development of PR Industry and Profession   Chapter 6: A Tale of Two Professionalisms: Human resource management (HRM) and PR function of Japanese companies   Chapter 7: Impacts of Crises on Public Relations 2007–2017: The "Lehman Shock" and the Great East Japan Earthquake    Chapter 8: Current situation of corporate public relations in Japan: An attempt to assess comprehensive public relations activities from eight aspects    Concluding Remarks: How general are we?    Appendix 1: Glossary of Key Terms    Appendix 2: Chronology of PR in Japan 1861-2017    Appendix 3: Note on Japanese Employment Practices

Tomoki Kunieda, is an Assistant Professor at Taisho University, Japan. His research focus is on the history of mass communication, journalism and government public relations. He is a member of the JSCCS board of directors and chairperson of the Society’s Global Public Relations Theory Research Group. He has a doctorate in journalism from Sophia University.



Koichi Yamamura, PhD, is a visiting senior researcher at Waseda University, Japan. He is also a management and communication consultant with extensive experience in corporate communication, crisis management, corporate control, and technology communication. He has published case studies on hostile takeover defence and post crisis CSR activities. He has also co-authored an article and a book chapter on the historic evolution of PR in Japan.



Junichiro Miyabe is a Research Scholar at Research Faculty of Media and Communication, Hokkaido University, Japan. He has over 30-years of research experience at Nomura Research Institute, Ltd. He joined Hokkaido University in 2000 as a visiting professor and became a professor of international public relations in 2009 until 2015. He has published papers, among others, on human resource management and organizational structure of PR department.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia