• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Public Relations and Participatory Culture: Fandom, Social Media and Community Engagement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Public Relations and Participatory Culture: Fandom, Social Media and Community Engagement

ISBN-13: 9780367359010 / Angielski / Miękka / 2019 / 246 str.

Amber Hutchins; Natalie T. J. Tindall
Public Relations and Participatory Culture: Fandom, Social Media and Community Engagement Amber Hutchins Natalie T. J. Tindall 9780367359010 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Public Relations and Participatory Culture: Fandom, Social Media and Community Engagement

ISBN-13: 9780367359010 / Angielski / Miękka / 2019 / 246 str.

Amber Hutchins; Natalie T. J. Tindall
cena 222,96
(netto: 212,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Social media and participatory culture mean that fans have significant power in the relationship dynamic between the message, the communicator, and the larger audience, yet these fans cannot be defined using current theory and discourse.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367359010
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
246
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.37 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I: Foundations 1. Introduction  2. Social Media, Promotional Culture and Participatory Fandom  3. Public Relations and the Attempt to Avoid Truly Relating to Our Publics  Part II: Theoretical Approaches to Public Relations, Engagement and Fandom  4. Encouraging the Rise of Fan Publics: Bridging strategy to understand fan publics’ positive communicative actions  5. Extending the Conversation: Audience reactions to dialogic activity on Twitter  6. Gamification in PR  7. How the Top Social Media Brands Use Influencer and Brand Advocacy Campaigns to Engage Fans  8. Brand Communities in Social Media: Strategic approaches in corporate communication  9. Gearing Toward Excellence in Corporate Social Media Communications: Understanding the why and how of public engagement  10. New Media, New Media Relations: Building relationships with bloggers, citizen journalists and engaged publics  Part III: Brand Perspectives: Applying theories of public relations and fandom in corporate, government, and nonprofit spaces 11. General Mills: [Re]Manufacturing the gluten-free consumer community  12. Boosters, Idealized Citizens and Cranks: City communicators share and moderate information in social media, but real engagement is messy and time-consuming  13. Brand Community Management via Google+  14. What’s at Stake in the Fan Sphere: Crisis communication, skittles and how the Trayvon Martin case mobilized a fan-brand community  15. Riding the Wave: How the ALS Ice Bucket Challenge used storytelling and user-generated content to embrace slacktivism  16. Facilitating the "Charged Public" Through Social Media: A conversation with Disney Cruise Line’s Castaway Cay Club Members  Part IV: Stakeholder Engagement and Communication in Traditional Fan Spaces 17. The Transmedia Practices of Battlestar Galactica: Studying the industry, stars and fans  18. The Structuring of Fan Communities in Sport: A public relations perspective  19. Entertainment-Education and Online Fan Engagement: The power of narrative to spark health discussions/action  20. When Going Silent may be More Productive: Exploring fan resistance on Twitter to the Baltimore Ravens live-tweeting the Ray Rice Press Conference



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia