• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Public Relations Theory II » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Public Relations Theory II

ISBN-13: 9780805833850 / Angielski / Miękka / 2006 / 544 str.

Carl H. Botan; Vincent Hazleton
Public Relations Theory II Carl H. Botan Vincent Hazleton 9780805833850 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Public Relations Theory II

ISBN-13: 9780805833850 / Angielski / Miękka / 2006 / 544 str.

Carl H. Botan; Vincent Hazleton
cena 331,64 zł
(netto: 315,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 317,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume addresses the "next generation" of public relations theory, reflecting the growth that has occurred in the discipline during the last several years. It is appropriate for scholars, students, and practitioners in the field of public relations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805833850
Rok wydania:
2006
Numer serii:
000013046
Ilość stron:
544
Waga:
0.71 kg
Wymiary:
22.76 x 16.51 x 2.74
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"There is much of value for the PR practitioner and for the PR scholar/theorist in this volume, which updates 'Public Relations Theory,' published in 1989.  The editors note the 'huge changes' in the field since the late 1980's."
—WordPress

Contents: Preface. C.H. Botan, V. Hazleton, Public Relations in a New Age. Part I: The Foundations. J.E. Grunig, L.A. Grunig, D.M. Dozier, The Excellence Theory. R.L. Heath, A Rhetorical Theory Approach to Issues Management. M. Pfau, H-H. Wan, Persuasion: An Intrinsic Function of Public Relations. D.M. Dozier, G.M. Broom, The Centrality of Practitioner Roles to Public Relations Theory. W.T. Coombs, Crisis Management: A Communicative Approach. V. Hazleton, Toward a Theory of Public Relations Competence. C.H. Botan, Grand Strategy, Strategy, and Tactics in Public Relations. C.B. Pratt, Reformulating the Emerging Theory of Corporate Social Responsibility as Good Governance. L.M. Zoch, J-C. Molleda, Building a Theoretical Model of Media Relations Using Framing, Information Subsidies, and Agenda-Building. W.R. Kennan, V. Hazleton, Internal Public Relations, Social Capital, and the Role of Effective Organizational Communication. Part II: Tools for Tomorrow. M. Taylor, M.L. Kent, Public Relations Theory and Practice in Nation Building. D.F. Witmer, Overcoming System and Culture Boundaries: Public Relations From a Structuration Perspective. D. Gilpin, P. Murphy, Reframing Crisis Management Through Complexity. G. Walker, Sense-Making Methodology: A Theory of Method for Public Relations. D. Kazoleas, L.G. Teigen, The Technology-Image Expectancy Gap: A New Theory of Public Relations. B. Signitzer, C. Wamser, Public Diplomacy: A Specific Governmental Public Relations Function. J.A. Ledingham, Relationship Management: A General Theory of Public Relations. D. Kruckeberg, K. Starck, M. Vujnovic, The Role and Ethics of Community-Building for Consumer Products and Services: With Some Recommendations for New-Marketplace Economics in Emerging Democracies. E.L. Toth, Building Public Affairs Theory.

Carl H. Botan, Vincent Hazleton



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia