• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Public Relations Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Public Relations Theory

ISBN-13: 9781138412095 / Angielski / Twarda / 2017

Carl H. Botan
Public Relations Theory Carl H. Botan 9781138412095 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Public Relations Theory

ISBN-13: 9781138412095 / Angielski / Twarda / 2017

Carl H. Botan
cena 949,22
(netto: 904,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 906,73
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Sponsored by the Museum Education Roundtable

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138412095
Rok wydania:
2017
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"...a significant attempt to develop a body of knowledge in the field. It is the first volume published specifically in public relations theory and therefore breaks new ground in the field's literature....should provoke thought, discussion, and research..."
—Southern Communication Journal

"...offers a bounty of material for scholarly reading and graduate classrooms. And practitioners would be well advised to inform their managerial and ethical decisions with ideas from the sections of metatheory and theory....The book should be read by all teachers and scholars in public relations and should be perused, at the very least, by those wanting to know what research and practice of public relations is all about. "
—Journalism Quarterly

Part I: Issues of Metatheory. V. Hazleton, Jr., C.H. Botan, The Role of Theory in Public Relations. J.E. Grunig, Symmetrical Presuppositions as a Framework for Public Relations Theory. G.R. Miller, Persuasion and Public Relations: Two Ps in a Pod. M. Prior-Miller, Four Major Social Scientific Theories and Their Value to the Public Relations Researcher. M. Smilowitz, R. Pearson, Traditional, Enlightened, and Interpretive Perspectives on Corporate Annual Reporting. C.H. Botan, Theory Development in Public Relations. R. Pearson, Business Ethics as Communication Ethics: Public Relations Practice and the Idea of Dialogue. Part II: Issues of Theory. G. Cheney, G.N. Dionisopoulos, Public Relations? No, Relations with Publics: A Rhetorical-Organizational Approach to Contemporary Corporate Communications. B.D. Neff, The Emerging Theoretical Perspective in PR: An Opportunity for Communication Departments. P. Murphy, Game Theory as a Paradigm for the Public Relations Process. J.K. VanLeuven, Theoretical Models for Public Relations Campaigns. J.C. Scott, III, D. O'Hair, Expanding Psychographic Concepts in Public Relations: The Composite Audience Profile. C.G. Cline, M.H. McBride, R.E. Miller, The Theory of Psychological Type Congruence in Public Relations and Persuasion. Part III: Issues of Application. D.J. Johnson, The Coorientation Model and Consultant Roles. G.L. Kreps, Reflexivity and Internal Public Relations: The Role of Information in Directing Organizational Development. K.E. Terry, Educator and Practitioner Differences on the Role of Theory in Public Relations. J.L. Guadino, J. Fritch, B. Haynes, If You Knew What I Knew, You'd Make the Same Decision: A Common Misperception Underlying Public Relations Campaigns? R.B. Anderson, Reassessing the Odds Against Finding Meaningful Behavioral Change in Mass Media Health Promotion Campaigns. P.K. Hamilton, Application of a Generalized Persuasion Model to Public Relations Research.

Carl H. Botan



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia